Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke kleur trichomen om te gaan spoelen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    welke kleur trichomen om te gaan spoelen

    Korting op 420shop
    Mijn vraag is of je aan de trichomen kan zien wanneer je moet gaan spoelen
    en hoe snel.ze kunnen verkleuren niet dat ik te laat ben om te spoelen

    #2
    Re: welke kleur trichomen om te gaan spoelen

    Weet niemand het ????

    Comment


      #3
      Re: welke kleur trichomen om te gaan spoelen

      Ik zou het niet met zekerheid durven zeggen, wat ik wel gelezen heb is dat wanneer ze een beetje amber gekleurd zijn geoogst kan worden. Dus misschien spoelen wanneer ze milky beginnen te worden?


      Maar... Ik ben ook maar een leek dus misschien beter wachten op antwoord van de experts

      Comment


        #4
        Re: welke kleur trichomen om te gaan spoelen

        Ja als die antwoord geven wel

        Comment


          #5
          Re: welke kleur trichomen om te gaan spoelen

          Lijkt mij dat je kan gaan spoelen in de laatste week en dan gewoon de trichomen in de gaten houden(en niet wanneer ze milky worden,want ze zijn volgens mij maar 3 dagen op hun top),maar let wel ikzelf spoel nooit dus kan het fout hebbuh

          Comment


            #6
            Re: welke kleur trichomen om te gaan spoelen

            De omslag is strain afhankelijk en hangt ook van externe factoren af. Hier is dus weinig zinnigs over te zeggen. Vanaf het moment dat je pistels voor 50 tot 80 % bruin zijn gekleurd. Bekijk je de trichomen dagelijks en krijg je een beetje een gevoel van de snelheid van omslag bij jouw plantje.
            Bekijkt de trichomen over de gehele plant en probeer een algeheel beeld er van te vormen. Staar je niet blind op 1 amber trichoompje. Vaak zie je dat er een paar van de eerst gevormde trichomen al heel vroeg een amber kleuren maar dat de rest nog helemaal clear is. Bekijk dus het al gehele beeld van de plant.

            Het moment van stoppen met voeden en/of stoelen en eventueel klieven blijft dus moeilijk te bepalen en is zeer strain afhankelijk maar hangt dus ook af van de conditie van de plant en de condities waar de plant in staat. Door een strain vaker te kweken leer je zoon strian goed kennen en word het inschatten makkelijker.

            Comment


              #7
              Re: welke kleur trichomen om te gaan spoelen

              Zie.... Ze reageren wel, je moet ze alleen even de tijd geven

              Comment


                #8
                Re: welke kleur trichomen om te gaan spoelen

                Top ik wacht nog even met spoelen en klieven tot ze iets bruine zijn
                ze zitten tussen clear en milky in ongeveer bladeren worden flink geel nou

                Comment

                Bezig...
                X