Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat ik dus niet begrijp...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wat ik dus niet begrijp...

Korting op 420shop
    ...is dat voor de condities in een kweekruimte elk detail van temperatuur, vocht en uren licht (etc ..) belangrijk zijn terwijl als je ze gewoon buiten zet en moeder natuur haar werk laat doen (in vaak minder gecontroleerde en dus 'ideale' omstandigheden) het allemaal niet zo nauw komt.

Iemand een verklaring hiervoor?

greetz Beze

Re: Wat ik dus niet begrijp...

jij zou je ook verstikt voelen als je heel de tijd in een afgesloten hokje zit
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

ok verstikt en dat je moet lucht verversen dat begrijp ik. Maar waarom muggenziften over perfecte LV en Temperatuur etc als dat buiten ook fluctueert?

Comment

binnenkweek is gericht op maximalisatie van je kweekresultaat Beze, met name het rookbare gedeelte daarvan. Moedertje natuur vind die rookwaar maar bijzaak, als die plant maar zaad produceert is het allang goed.

Kijk naar ons mensen : wij zouden nooit ouder dan gemiddeld 50-60 worden als we terug werden gezet in onze natuurlijke habitat, zonder de gemakken en mogelijkheden van de westerse samenleving. Horden kids zouden sterven aan de simpelst te behandelen infectieziekten, onze voedingstatus zou bedroevend zijn, en we hadden totaal geen tijd gehad voor de ontwikkeling van bv een burnout. Daar staat dan tegenover dat hart/vaatziekten stukken minder zouden voorkomen, ouderdomskwaaltjes zeldzaam zouden zijn(want niemand wordt oud), kanker niet eens herkend zou worden (muv de varianten die op jonge leeftijd de kop opsteken), en de TV zou dienst doen als verzamelbak voor vers gevangen vis.

Dit ter illustratie > ons belang en onze mogelijkheden versus het belang en de mogelijkheden van de natuur. Wij zijn natuurlijk onderdeel van die natuur, maar zelfs binnen dat kader valt er zoals dit hele forum in al haar wijsheid demonstreert ontzettend veel te tweaken.

"Some rules can be bend, others can be broken..." (morphius in "the matrix" deel 1)
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Omdat het buiten maar 1 x per jaar kan, zonder verduisteren, en dan moet je ook nog een redelijke nazomer hebben en je plantjes niet weggehaald, door wie dan ook
          Tenminste zo zie ik het

Comment

kan je dan een plant in een kweektent eerder in bloei zetten? Zo ja, na hoeveel weken?

Comment

12/12 kiemen is ook mogelijk en met sativa's hou je er behoorlijke plantjes aan over
              In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

mischien dat een binnen kweek 3 keer zo snel klaar is als een buitenkweek?

Comment

Als je je wat meer zou inlezen, had je kunnen weten dat er ook een 12/12 systeem is.
                  Dan kun je ong. na 18 tot 20 dagen al de eerste voorbloei zien, en de rest moet je zelf maar invullen en heel veel gaan lezen

Comment

Bezig...
                  X