Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig voor noob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hulp nodig voor noob

    Korting op 420shop
    Hey allemaal,
    i
    k heb een vraagje, ik wil een plantje laten groeien in mijn box (ben geen kweker, wil het gwn graag doen) alleen mijn vraag is, ookal is het maar een plant, gaat dat uiteindelijk niet keihard stinken? Zo ja, wie heeft er tips om er voor de zorgen dat die geur de deur niet 'uitkomt'?

    #2
    Re: Hulp nodig voor noob

    een koolstof filter moet dat truukje doen!

    Comment


      #3
      Re: Hulp nodig voor noob

      Zoals mafferd al zei, een koolstof filter met een afzuiging aan moet al volstaan, moet je box wel helemaal toe kunnen

      Comment


        #4
        Re: Hulp nodig voor noob

        Neem Northern Light #5 of zo, die geeft weinig geur.
        Blijf uit de buurt van AK-47, Skunk en verwanten.
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          #5
          Re: Hulp nodig voor noob

          thnx, ik denk dat zo een afzuiger ofso weinig zin hebben aangezien ik het heb over EEN plant:p

          Comment


            #6
            Re: Hulp nodig voor noob

            Comment


              #7
              Re: Hulp nodig voor noob

              als je een huurhuis hebt kijk je contract effe na dan... in de box of niet, de politie zal -als je meteen afstand doet van die ene plant bij ontdekking- niet erg moeilijk doen, maar de meeste woningbouwverenigingen hebben een zero-tolerance beleid. Otewel : bij ontdekking van elke vorm van binnenkweek ga je gewoon je huis uit.

              Vandaar de tips :
              - Beter op je balkonnetje prutsen dan binnen, zelfs die ene plant kan je een hoop gedoe opleveren
              - Als je binnenkweekt doe je het GOED of NIET, en onder "goed" valt afzuiging plus koolstoffilter
              - Onderschat niet wat die plant allemaal kan doen om aandacht te trekken. Ze produceert een zware lucht die makkelijk herkenbaar is, sommge soorten doen dat al als ze nog niet eens in de bloei staan.
              - Onderschat de hufterigheid van je directe leefomgeving nooit. Kweken wordt voorgesteld als een staatsgevaarlijke onderneming, en veel mensen geloven dat zonder nadenken
              - Onderschat nooit je tegenstanders in het blauw, en reken niet op vergevingsgezindheid van je verhuurder als je die hebt. Zie reden hierboven.

              Ter illustratie : ik heb een inval door een arrestatieteam aan mn broek gehad vanwege een wat uit de hand gelopen zonnebloemetjesaanplant (ze dachten dat ik een stekkenboerderij op m'n flatje uitbaatte)
              Last edited by moreweed; 22 April 2012, 23:10.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: Hulp nodig voor noob

                kom op moreweed vertel vertelklinkt aardig gek

                Comment

                Bezig...
                X