Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ondanks 2 weken voor groei zijn me plantjes vrij klein

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ondanks 2 weken voor groei zijn me plantjes vrij klein

Korting op 420shop
    Ik zit nu in begin 4de week bloei en ze zijn nu een cm of 40,erg klein vind ik ze,volgens mij zijn ze normaal wat groter nu,wat kan hier een reden voor zijn ?Ik heb ze van dezelfde stekken boer en dat is altijd dezelfde kwaliteit,en ik doe precies hetzelfde als altijd.
    Iemand ?
    mvg showtime

Re: Ondanks 2 weken voor groei zijn me plantjes vrij klein

hoi showtime,
    lijkt me moeilijk om hier op te antwoorden...wat voor plantjes zijn het, welke set-up gebruik je, hoe groot zijn je vorige plantjes geworden?
    Heb al wel gelezen dat koude minimumtemperaturen de groei hinderen...
    iemand ideeen?
    veel succes

Comment

stekken van een oude moederplant lijkt me.lammer maar helaas,probeer de lamp er dicht op te knallen,en de zijtakken zullen ook goed volkomen,en je flus zal minimaal zijn.

Comment

PP , 3 x 600 watt wings, 80 Cm,temp max 27 en min 21 graden ,wortel tempr.20 + voedingslijn van H&G
        Bedankt voor de reacties mensen en het zal wel indd aan de moederplant liggen,kan haast niet anders als je het mij vraagt.
        mvg showtime

Comment

Er werd gister tegen mij gezegd dat als je meer dan 2 keer 600 watt heb dat het niet als hobby wordt gezien en dat je hier op de verkeerde forum ben. Ik heb ook pp gehad die niet groter waren geworden dan de foto die ik heb, mijn stekken boer had me vertelt dat hij ze moeder planten moest vervangen en geen sterken stekken leveren.

Comment

Bezig...
          X