Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

klein probleem ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    klein probleem ?

    Korting op 420shop
    hoi medegrowers,


    ik heb een vraagje voor de kenners onder jullie

    ik heb nu 8 planten staan , nu is het volgende ze staan nu 22 dagen in bloei er komen mooie topjes aan maar er zijn er 2 die achterkomen in bloei er zijn al kleine knopjes zichtbaar maar je ziet mooi het verschil bij de andere planten , deze hebben al echt topjes en bij die andere 2 zijn het nog maar kleine knopjes hoe zou dit kunnen komen heb dit vroeger nooit gehad zaden zijn van greenhouse , zijn er mss mensen die dit ook al hebben gehad of weten wat het is ofzo zou een grote hulp zijn voor mij .

    mvg cannabia

    #2
    Re: klein probleem ?

    uit zaad of stek cannabia ? We werken met natuurlijk materiaal waar onderlinge verschillen nu eenmaal eerder regel dan uitzondering zijn. Met stekken is dat vaak nog beperkt, maar zaadplanten kunnen sterke onderlinge verschillen vertonen. Misschien hebben ze wat stress gehad, wie weet. Kan je anders eens een fotootje plaatsen ?
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: klein probleem ?

      bij mij was dit ook het geval, maar deze zijn nu bij gegroeid, dus dat kan ook nog.

      Comment


        #4
        Re: klein probleem ?

        @moreweed het zijn zaden, de planten hebben dezelfde groote juist dat die 2 nog nie echt bloeien tegenover die andere
        en denk je dat dit nog goed komt en ze ook nog zullen meebloeien .
        zal straks wat fotos posten

        @joepje hopelijk komt het dan ook nog goed van mij mits ze wat langer te laten bloeien dan


        mvg cannabia

        Comment


          #5
          Re: klein probleem ?

          Is je kast echt 100% donker als het licht uit is ?
          Fotootjes zou een hoop duidelijk maken.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: klein probleem ?

            ja het is een homebox xl ze is zeker lichtdicht want als het licht uit is laat ik de kamer waar de tent zich bevind ook verduisterd en aangezien de andere planten er geen last van hebben denk ik wel dat daar het probleen niet licht , fotos lukken niet echt lamp is nu aan en is nie echt duidelijk


            mvy cannabia

            Comment


              #7
              Re: klein probleem ?

              iedere plant uit zaad is anders

              Comment


                #8
                Re: klein probleem ?

                ja daar ben ik mee eens johanmarie maar na 3/5 week mag je toch wel al toppen verwachten hopelijk komet er nog wat van , van die 2 planten die andere doen het nochtans goed zou nie weten waar heg probleem ligt

                mvg

                Comment


                  #9
                  Re: klein probleem ?

                  Misschien staan de achterblijvers dicht bij de inlaat en krijgen ze te koele lucht?

                  Comment


                    #10
                    Re: klein probleem ?

                    zorg voor een goede lucht circulatie,zo verminder je de koude(re) plekjes zoals dicht bij je inlaat.

                    Comment


                      #11
                      Re: klein probleem ?

                      ik heb er ook zo een paar staan van greenhouse, zie zelfs 3 verschillende plantstructuren of phenotypes of hoe het ook heet tussen mijn plantjes
                      Wil je blowen, moet je het zelf growen

                      Comment


                        #12
                        Re: klein probleem ?

                        @ peacemaker ja is echte shit de andere bloeien en deze 2 niet ik word er bijna groen van

                        @green fumes & ayrton hoe bedoelen jullie te dicht bij de inlaat en voor een goede luchtcirculatie ramen enzo openzetten of??
                        dat doe ik maar mijn filter van mij afzuiging zou eens moeten vervangen worden maar daar kan het toch nie aan liggen ofwel soms ?

                        alle info en advies welkom.

                        mvg cannabia.

                        Comment


                          #13
                          Re: klein probleem ?

                          Als je filter dichtslipt kan ik me voorstellen dat de luchtcirculatie niet optimaal is
                          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                          Comment


                            #14
                            Re: klein probleem ?

                            ja die is aan vervanging toe volgend kweekje ging er sowieso een nieuwe erin
                            maar had wel niet gedacht dat het probleem daar van zou kunnen komen .

                            Comment


                              #15
                              Re: klein probleem ?

                              Ik zou in iedergeval de temperatuur bij de verschillende planten eens meten.

                              Comment

                              Bezig...
                              X