Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek autoplant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1e kweek autoplant

    Korting op 420shop
    Hallo!

    Ik heb zonet autoflower seeds gekocht (NL Automatic van greenhouse).
    Graag zou ik (low-budget) in een microkast kweken op zolder zodat niemand thuis er veel last van heeft.
    Ik denk dat ik een 3-tal plantjes ga proberen maar zoals dit mijn 1e kweek is kan ik waarschijnlijk toch wel wat tips gebruiken...

    Mijn plan voor de kast: 90cm hoog, 50cm breed en 80cm lang.
    Ik zou het volledig volplakken met aluminiumfolie
    Aan 1 zijde onderaan 2 pc fans plaatsen (toevoer) en 2 bovenaan aan de andere zijde (afvoer).

    Daarnet las ik ook over "scroggen" en die methode lijkt me wel interessant, dus zou ik dat ook wel willen proberen.

    Nu, mijn grootste zorg zijn de lampen: ik ken echt niets van elektriciteit, dus zou ik het graag zo simpel mogelijk houden.
    dacht aan zo'n lampen ->



    zoals ik al zei beschik ik (jammer genoeg ) niet over een groot kapitaal. ik had gehoopt op 2-3 van die lampen, zou dat volstaan?
    Tijdens de bloeiperiode, moet er daar dan een ander soort licht op?

    Van timers weet ik ook niet veel, ik veronderstel dat ik die tussen het snoer van de lamp en het stopcontact steek ...?

    Ik was ook niet van plan om voeding te gebruiken, maar blijkbaar zorgt dit toch wel voor een enorm verschil in opbrengst.. ik bekeek een paar van zo'n schema's en veel wijzer ben ik er niet van geworden...

    Mocht iemand tips en info hebben om zo goedkoop mogelijk te kweken : Shoot!

    Alvast dank!

    Grtz

    #2
    Re: 1e kweek autoplant

    Wacht nog een week of 3 en zet ene buiten.

    Comment


      #3
      Re: 1e kweek autoplant

      Wel, dat was ik van plan met de 2 andere zaadjes uit het pakje van 5, maar ik wil binnen ook eens proberen.. just for fun

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: 1e kweek autoplant

        goedkoop kweken is duur kweken

        Comment


          #5
          wat voor lamp dacht je aan?

          Verstuurd via Tapatalk
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            #6
            weer eens niet goed gelezen..

            maar je kan wel serieus beter alles buiten zetten zolang het kan en in de winter dan binnen beginnen

            Verstuurd via Tapatalk
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment


              #7
              Re: 1e kweek autoplant

              maar zou je toch aan een lamp beginnen zorg dat je veilig bezig bent
              alle lampen met hogere watage vereisen een vsa / voor schakel apparaat +een schakelkast met relais dus niet een goedkope tijdschakelaar
              dan moet je nog aarde en een vrije groep hebben hier voor....
              zoek dat eerst maar eens uit en tot die tijd komt de zon nog steeds voor niets op

              Comment


                #8

                Comment

                Bezig...
                X