Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

stroomonderbreking 1 minuut

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    stroomonderbreking 1 minuut

    Korting op 420shop
    Dag vrienden,hierbij mijn vraag.Ik heb net een stroompanne gehad en binnen de minuut mijn reserve lamp aangezet.planten zijn aan het spoelen en zouden nog een weekje te gaan hebben.
    Moet ik mijn planten afdoen of kan die kleine panne geen kwaad?
    zou de thc kunnen afbouwen door zo een panne of zou de plant anders gaan groeien/bloeien en zo achterstand oplopen?

    alvast bedankt,

    #2
    Re: stroomonderbreking 1 minuut

    , dat minuutje overleven ze wel hoor, ik dacht dat omzetting naar nachtprocessen wel wat langer duurt.

    Luie flikkers eigenlijk, die planten
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: stroomonderbreking 1 minuut

      1 minuut donker tijdens de lichtcyclus kan geen enkel kwaad. 1 minuut licht tijdens de donker cylcus kan wel heel veel kwaad.

      Comment


        #4
        Re: stroomonderbreking 1 minuut

        oke,bedankt voor jullie reactie,dan laat ik ze wel nog een weekje afbloeien.ik zet wel wat foto's als ze klaar zijn.
        groeten

        Comment


          #5
          Re: stroomonderbreking 1 minuut

          Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
          1 minuut donker tijdens de lichtcyclus kan geen enkel kwaad. 1 minuut licht tijdens de donker cylcus kan wel heel veel kwaad.
          Dat zelfs niet. Men planten hebben de laatste ronde 2 keer 24 uur licht gekregen in hun 3de week bloei door problemen met een stopcontact. Heb geen enkel balletje teruggevonden deze keer en het resultaat was er ook.

          Comment


            #6
            Re: stroomonderbreking 1 minuut

            Regelmatig foto's met flits maken in het donker kan ze al laten stressen, en zelfs banaantjes aan laten maken. Heb je geluk gehad Beo.
            Ik heb eens een hele bananenplantage gehad hierdoor. Zal ook best met de soort te maken hebben.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: stroomonderbreking 1 minuut

              Sweet seeds kan tegen een stootje.

              Comment

              Bezig...
              X