Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

geen toppen ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: geen toppen ??

    volgens mij heb je al wel bloei, althans lijkt op foto 2 en 3 toch echt op pistels uit calyx.
    kan calyx alleen niet onderscheiden.

    foto 2: midden van de foto, bij het bladkroontje is onder een in elkaar gedraaid pistelstel aanwezig
    en erboven een pistel stel van los komt van elkaar.

    foto 3 heeft onderin het midden een omgebogen bladkroon staan. hierbovem lijkt een pistel paar te zijn. ik zal
    proberen je foto's te bewerken om ze te laten zien

    maar ben ervan overtuigt toch bloei (dus niet bloem) verschijnselen te zien en niet te zuinig ook.

    succes verder

    Comment


      #17
      Re: geen toppen ??

      let niet op de kwaliteit, dat lag aan de foto's maar het is zo misschien beter te zien.
      en anders zie ik ze vliegen hoor vind ik ook goed. maar denk dat je het zelf kunt nakijken
      als je weet waar die foto's genomen zijn. en bij welke plant

      pistels 1.JPGpistels 1 close up.jpgpistels 2.JPGpistels 2 close up.jpg

      hoop je hiermee wat zekerheid te bieden, hahaha en anders een wazige droom (mocht ik ernaast zitten, maar denk t niet )

      groetjes weer.

      Comment


        #18
        Re: geen toppen ??

        @ QnQ: ga haar vandaag geen water geven. normaliete geef ik dagelijks 150ml. maar vanaf heden ga ik dus gewoon voelen of de grond vochtig genoeg is.
        betreft schakelkast... is het een Davind dv 14. heb ik gekregen als cadeau omdat growshop geen dv 12 meer had.
        ( wel handig... heb daar een verlengsnoer aangesloten en 2 ventilators en de afzuigertje... ideaal zoiets )

        @ Bramonius : damn! jij hebt niet voor niks titel ''Expert Stoner'' ik kon dat niet eens met blote oog zien. en jij ziet het al op de foto. ik zal vandaag na 8 uur even een kijkje nemen. ( ik dacht persoonlijk dat het nieuwe bladeren waren ).

        thnX voor de reacties
        Last edited by afghankush; 3 May 2012, 12:30.
        its all mine baby !

        Comment


          #19
          Re: geen toppen ??

          Ja, da's voorbloei, wat je normaal na een dag of 10 ziet, maar als PP stekken ruim 3 weken op 12/12 staan mag je wel wat meer verwachten, vandaar mijn twijfel bij het licht.
          Maar wie weet is het helemaal geen PP
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #20
            Re: geen toppen ??

            En wie weet staat zn klok 'per ongeluk' nog op 18/6. ;p

            Comment


              #21
              Re: geen toppen ??

              lol dat noemen ze ook wel toples zonnen

              Comment

              Bezig...
              X