Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje opstelling

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraagje opstelling

    Korting op 420shop
    hey, Ik had eens een vraagje ivm mijn opstelling.

    Dus ik heb 10 zaden wss skunk feminised ontkiemd en na het ontkiemen rechtstreeks in 11 liter potten gedaan met als substraat
    plagron batmix. Met in het midden een ferme kluit zaai en stekgrond om het zaadje in te planten uiteraard.
    Ik heb reeds mn lamp ( een 600 watter) en afzuiging aanstaan op 18/6 meer voor de warmte om mijn klimaat beter te controleren.
    temp is met lamp aan 28 tot 30 graden en luchtvochtigheid van 48 procent met luchtbevochtiger (een heel kleintje) aan tijdens de lichtperiode.

    Nu is mijn vraag kan dit en ben ik niet te veel verkeerd bezig en heb een startersset van plagron 100 procent terra met een voedingsschema bij,
    maar vanaf wanneer moet ik beginnen bijvoeden ivm gebruik van de batmix die toch al sterk gevoed is.

    alvast hartelijk bedankt voor de info en goede raad die hopelijk zal volgen.

    mvg sjakka

    #2
    Re: vraagje opstelling

    28-30 is wel aan de hoge kant, laat het niet hoger dan 30 worden want dan gaat het de verkeerde kant op.
    zoals je misschien al hebt gelezen van batmix hoef je de eerste 6 weken geen voeding te geven omdat er al lekkere voeding voor je planten in die grond zit.

    of je er nou extra voeding bij kan geven weet ik niet, maar weet wel dat je plantjes eerste 6 weken het zonder voeding wel zouden overleven.

    Comment


      #3
      Re: vraagje opstelling

      hallo,

      Komt wel goed volgens mij, je heb je goed ingelzen.

      Toppie
      One "small" step for a man....one giant tree for mankind

      Comment


        #4
        Re: vraagje opstelling

        al bedankt voor de reacties ! ben ik toch beetje gerust al over mijn opstelling de rest zal de tijd uitwijzen .

        Comment

        Bezig...
        X