Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vragen over kweken met co2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vragen over kweken met co2

    Korting op 420shop
    goeden avond een allen

    ik ben sinds vorig jaar verhuisd naar de states hoop mensen verklaarde me voor gek , maar het pakte heel anders uit als dat ik zelf had verwacht

    vorige week naar de dokter geweest hier en die heeft me voorgedragen om medicinale weed te gaan roken .

    ofte wel ik zal binnen 2 maanden een legale gebruiker zijn , dat betekend 12 planten en ik mag iets meer dan 50 gram wiet op zak hebben

    ik zal jullie de rest besparen lang verhaal ik hou een kamer bij van een vriendin hier is usa nu gebruikt ze ook co2 en dit is geheel nieuw voor mij

    nu heb ik best al wat gelezen op het internet maar zit met vragen die ik niet beantwoord krijg .

    ik kweek op een soort mapito he al wat jaartjes ervaring op gedaan in nl dus weet ongeveer wat ik moet doen ec hou ik elke week goed bij ph altijd rond de 5.8 om de 2 weken spoelen soms om de week nu hier dan waar ik mee zit ik geef altijd net genoeg water heb had ik altijd goeie resultaat mee nu ik met co2 kweek zeggen eze dat je ec omhoog moet ?? planten zijn groen maar als ik spoel en meet ziet ik dat ik een ec van 3.5 heb heb ik nog nooit gehad dus ik soelen als een gek alles netjes op 1.6 ec begint me plant na een paar dagen geel te worden .

    nu heb 7 bakken elk voor een andere week en ik hou goed bij wat ik ze geef daar legt het niet aan bak 5 werdt dus geelig nu dacht ik dan meet ik bak 4 dus spoel haar schoon meet ik 3.8 ec maar de planten staan zuiver groen te kijken .


    ik ga ze morgen weer spoelen maar hoop dat ze niet geel gaan worden

    is er iemand die mij wat tips of wat begeleiding kan geven ik wil het niet verprusten ik zal proberen zo snel mogelijk fotoos er op te zetten

    groet uit de states
Bezig...
X