Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

234 LED: wit-gele puntjes uiteinde jongste, bovenste bladeren. Wat heeft dit te betekenen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    234 LED: wit-gele puntjes uiteinde jongste, bovenste bladeren. Wat heeft dit te betekenen?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik kweek met een 234 watt led lamp en heb mijn plantjes nu 2 weken in de bloei staan. 1 van mijn plantjes begint wit/gele (en bruinwordende) uiteindjes op de jongste en bovenste bladeren. Nu zegt een foto meer dan duizend woorden, so check it out.

    Bedankt voor de expertise!
    Attached Files

    #2
    Re: 234 LED: wit-gele puntjes uiteinde jongste, bovenste bladeren. Wat heeft dit te beteke

    Iets te hoog met je EC, ff n paar keer enkel afgezuurd water geven, en je voedings dozering aanpassen.

    Grtz.

    Comment


      #3
      Re: 234 LED: wit-gele puntjes uiteinde jongste, bovenste bladeren. Wat heeft dit te beteke

      Thanks, that will work!

      Comment


        #4
        Re: 234 LED: wit-gele puntjes uiteinde jongste, bovenste bladeren. Wat heeft dit te beteke

        Wat een prachtige psychedelische foto!

        Comment


          #5
          Re: 234 LED: wit-gele puntjes uiteinde jongste, bovenste bladeren. Wat heeft dit te beteke

          Ik heb het zelfde alleen op aarde...grrr heb super soil gemaakt

          Comment


            #6
            Re: 234 LED: wit-gele puntjes uiteinde jongste, bovenste bladeren. Wat heeft dit te beteke

            @ undeepdiver, ook na bijna 4 jaar , teveel voeding
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #7
              Re: 234 LED: wit-gele puntjes uiteinde jongste, bovenste bladeren. Wat heeft dit te beteke

              hoe dicht staat je lamp op je plant? ze lijkt gebleekt...

              Comment

              Bezig...
              X