Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pure (and I mean pure) Mexican Cannabis Strain...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Pure (and I mean pure) Mexican Cannabis Strain...

    Korting op 420shop
    Heren en Dames,

    Ik ben een tijdje in Mexico geweest. Is niet de eerste keer, ik ken de Centraal-Amerikaanse landen nogal goed, maar Mexico was toch al weer een tijd geleden. Overal in Centraal-Amerika, en dus ook Mexico (ok, ok, Mexico is zogezegd Noord-Amerika, maar ik reken ze altijd bij Centraal, don't tell my Mexican friends though... ), heb ik al wel jointjes gerookt. Tot nu toe vond ik altijd de beste weed in Guatemala en Costa Rica, basically omdat Europeanen of Noord-Amerikanen daar zijn neergepoot en technieken en strains hebben meegebracht (denk ik). Vroeger was het allemaal gewoon... plant en laat maar groeien.

    Anyways, dit allemaal gezegd zijnde... Mijn mening is serieus herzien. Ongelooflijk goeie weed gevonden in Mexico (via Belgische vrienden die daar al jaren wonen), en wat meer... Blijkbaar maken ze ook ice-hasj van deze weed!!?? Nooit verwacht dat ik ice-hasj zou aantreffen in Mexico. En die hasj was schandalig lekker van smaak en ongelooflijk goed van effect. Om eerlijk te zijn zelfs beter dan wat ik de laatste tijd aantref in de lage landen. De zoete smaak en geur deed me denken aan de top-Nepal van weleer.


    Nu is het zo dat er... hmm... wel... 'per ongeluk' en ook wel 'toevalligerwijs' wat zaadjes van die weed zijn meegereisd terug naar de lage landen . 'Geen flauw idee' hoe dat is gebeurd ahum hum. Volgens wat ik weet wordt de weed gekweekt in de bergen van Oaxaca, tussen de kust en Oaxaca stad, ik vermoed tussen de 2000 en 2500 meter hoogte. Ik heb ondertussen al wat opzoekingswerk gedaan wat dat betreft, en ben bij een soortje terechtgekomen die claimt een backcross van een Oaxacaanse plant te zijn: http://www.nirvanashop.com/en/femini...d-5-seeds.html

    #2
    Re: Pure (and I mean pure) Mexican Cannabis Strain...

    kan je niet helpen ik maar per ongeluk en toevalligerwijs respect man
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment


      #3
      Re: Pure (and I mean pure) Mexican Cannabis Strain...

      Ik denk dat het uiteindelijke product een gevolg is van het totale klimaat ter plaatse.
      Je kunt die wiet hier ook kweken, alleen zul je dan het klimaat zo goed mogelijk moeten nabootsen.
      Het aantal uren licht, de kleur van het licht, het medium (ze staan daar niet op batmix) de temperatuur, de luchtvochtigheid en vooral de hoeveelheid licht zijn van belang.
      12/13 weken is niet zo lang voor een puur Sativa landras, meestal moeten ze nog wel wat weekjes langer.

      Eldorado ken ik niet, en ik zie er zo gauw ook niets interessants bij staan op seedfinder, niets bekend over de genetica.

      Hier een stukje over Oaxaca van Strainhunters.

      1ead8ed7bc71902725b1c9b16c89e6ad.jpg
      Echte Landras Sativa's intrigeren mij ook, alleen zit ik een beetje op te hikken tegen de lange bloeitijd.
      Ik hoop dat je wat fotootjes plaatst als je zoiets gaat kweken.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4

        Comment

        Bezig...
        X