Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Idee / Vraag eerste bloeiweken Philips Green Power laaste weken Philips son-t plus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Idee / Vraag eerste bloeiweken Philips Green Power laaste weken Philips son-t plus?

    Korting op 420shop
    Simpel vraag, vanuit gaande 600Watt lampen.
    De Philips Green Power heeft meer blauw licht dan de Philips son-t plus.
    De Philips Green Power zou dus voor de eerste weken 12/12 zeg de eerste 4 a 5 weken beter zijn voro de dames als de Philips son-t plus door extra blauwe licht. De paar weken groeien nog toch..?
    De Philips son-t plus zou dan beter moeten zijn voor de afbloei door meer geel licht.
    Dit is mijn conclusie na veel lezen op internet.

    Kunnen jullie je ook vinden in de Therio?
    Iemand hier ervaring mee in de partijk?

    #2
    Re: Idee / Vraag eerste bloeiweken Philips Green Power laaste weken Philips son-t plus?

    nog geen ervaring mee,wel dat de opbrengst tussen deze 2 niet veel scheelt,maar heb ze liggen,en ga het proberen.kleine moeite en heb ze toch al.laatste ronde had ik links son,t en rechts greenpower op 2m2 en zag geen duidelijk verschil.

    Comment


      #3
      Re: Idee / Vraag eerste bloeiweken Philips Green Power laaste weken Philips son-t plus?


      Vreemd want zijn toch verschillende lampen, licht en lumen zijn anders.

      Comment


        #4
        Re: Idee / Vraag eerste bloeiweken Philips Green Power laaste weken Philips son-t plus?

        Bij de growshop zeiden vertelde ze mij ook dat - hoewel ander kleurenspectrum, etc - deze lampen nauwelijks verschilde.
        Ben benieuwd als iemand het tegenovergestelde kan bewijzen
        {_̅_̅_̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅ju̲̅a̲̅n̲̅a̲̅_̅_̅()ڪے~

        Comment


          #5
          Re: Idee / Vraag eerste bloeiweken Philips Green Power laaste weken Philips son-t plus?

          Ik ga deze ronde proberen.
          Blauw licht is beter voor groei wat ze de eerste weken doen.
          Geel beter voor top vorming.
          Bij deze ronde ga ik het toepassen: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...CHE-onder-600W!

          Comment

          Bezig...
          X