Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

spoelen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    spoelen

    Korting op 420shop
    hey growers

    hoe moet ik spoelen ???

    joeeeeeeeeeeeee

    #2
    Re: spoelen

    Hangt er vanaf hoe groot uw potten zijn.
    laat eerst uw grond goed droog worden. En dan geef ge overvloedig water. Da kan een liter zijn, dan kan ook meer zijn. Moet je zelf een beetje zien.
    Daarna gewoon geen water meer geven tot de grond terug droog is. Et voila de grond is gespoeld
    Eerste guerillakweek Royal dane

    Comment


      #3
      Re: spoelen

      water geven zonder voeding meschien?
      is echt niets moeilijks aan, gebruik in ter volg wel even de search functie
      dingen zoals dit had je meteen gevonden

      Comment


        #4
        Re: spoelen

        hey
        om goed te spoelen moet je de inhoud van de pot x2 doen dus dit wil zeggen 6L pot spoelen met 12L water en mss wat xtra enzyme

        Comment


          #5
          Re: spoelen

          Oorspronkelijk geplaatst door bernie View Post
          hey
          om goed te spoelen moet je de inhoud van de pot x2 doen dus dit wil zeggen 6L pot spoelen met 12L water en mss wat xtra enzyme

          je hebt het hier over mapito neem ik aan?
          sigpic

          Comment


            #6
            Re: spoelen

            Dat hoop ik ook, want het is niet de bedoeling als je op aarde kweekt om er maar een modderbad van te maken en er een paar liter water in te mikken.
            Spoelen aan het eind van de kweek is niets anders dan gewoon water blijven geven zoals je altijd al deed, maar nu zonder voeding.
            Dat doe je een dag of tien.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: spoelen

              zo spoel ik mijn coco op het einde van de kweek en dit gaat toch goed. Laatste week,week en half spoel ik zoals QnQ zegt en de laatste spoeling giet ik er 10L water door. Dan is m n coco ook zo goed als gespoeld.

              Comment

              Bezig...
              X