Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

pp kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    pp kweken

    Korting op 420shop
    Yo mensen!!

    Heb wat vragen en zou graag antwoorden willen hebben op die vragen. Ik weet dat ik de antwoorden hier kan vinden maar die zijn altijd verschillend!!!

    1. Welke potten (liter) is het beste om te gebruiken onder 600 watt?

    2. Een 600 watt lamp hoeveel planten kan die onderhouden voor een goeie kwaliteit aan wiet en voor de uiterste aan gewicht?

    3. Klopt dat een pp plant na 2 a 3 weken en misschien ook vier weken de bloei in moet gaan vanwege de witte haartjes of ligt t aan een bepaalde lengte van de wiet?

    Mensen ik wil graag antwoorden voor de beste kweek. Kwaliteit maar vooral gewicht.
    Alvast bedankt mensen en sorry als die vragen al 10 keer zijn gesteld vandaag

    Groetjesss

    #2
    Re: pp kweken

    1. 11liter of meer
    2. afhankelijk van je pot grote (9?)
    3. afhankelijk van hoeveekl hoogte je hebt meestal 2 a 3 weken

    en goed geraden zo iemand als jou hebbe we hier elke dag volgende keer zoekfunctie en de rede dat het overal beetje anders is omdat het voor iedereen ook anders aan toe gaat de ene wil veel potten en kleine plantjes andere wille weer helder bomen, opbrengst gericht maakt het weinig uit, enkel lezen en nog eens lezen helpt je naar een mooi eind gewicht en niet snel even op je luie kont vragen stellen, dank u!

    Comment


      #3
      Re: pp kweken

      9 keer 15 liter of 18 liter potten per 600 wattert.en dan 2 weken voorgroei,als het goed gaat,zijn je stekken wat minder dan 3 weken voorgroei,je zet de planten in de bloei,als ze me kaar op 10 cm na bijna raken,zodoende groei je heel je oppervlakte vol.met 5 keer pp en 27 liter potten kom je ook een end,de groei snelheid ligt aan je stekken,de lv in je hok,liefst rond de 80%.en heel belangrijk je temperatuur 25 graden of iets minder vinden ze heerlijk,in de bloei mag het iets warmer worden.tip in lichtmix groeien ze sneller als in batmix of allmix omdat ze daar eerst een beetje aan moeten wenne.maak een verslag en ze helpen je hier wel.zitten veel pp kenners hier

      Comment


        #4
        Re: pp kweken

        Als je voor jezelf kweekt, zou ik vooral voor kwaliteit gaan.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: pp kweken

          Dankjewel.

          Dus 9 potten van 11 liter onder 900 watt is goed. 12 kan ook of niet?
          Wat is de hoogte dan van de wiet als je moet bloeien?

          En welke potgrond is het beste om pp te kweken? (Kant en klare)
          Dankjewel mensennnn groetjes

          Comment


            #6
            Re: pp kweken

            Blijkbaar zit jij nog met vele vragen carlit0 , ben zelf beginnend kweker en alles redelijk basic (tentje , lampje , metertje , voeding , ...) gehouden
            ik kan je maar 1 tip geven en dat is inderdaad dit forum doorpluizen , steek je veel van op . kweekverslagen lezen of even opzoeken in google kan wonderen doen
            af en toe een foto plaatsen van het verloop van je kweek , krijg je altijd wel een reactie op met wat info van andere kwekers hier

            Heb nog een link voor je wat ik wel heel interessant vind en dat is deze http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s-in-een-lijst
            hoef je niet het ganse forum af te schuimen

            mvg

            Comment


              #7
              Re: pp kweken

              denk niet dat ik nog ga helpen,ik geef je antwoorden en daarna stel je weer dezelfde vraag,is geen wajong clubje hier veel succes ermee.tip gebruik spaarlampen die gebruiken minder energie

              Comment

              Bezig...
              X