Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RQS White widow+shining silver haze, tijd om te klieven en/of donker te zetten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    RQS White widow+shining silver haze, tijd om te klieven en/of donker te zetten?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Mijn eerste kweek loopt tegen zijn einde, maar ik heb wat hulp nodig:

    Ik heb 3x white widow en 3x shining silverhaze van RQS.
    Zo staan mijn plantjes er momenteel bij:
    IMG_0021.jpg

    Ik heb ook wat macro foto's gemaakt en de beste uitgezocht.
    Hieronder eerst de shining silver haze, ik denk dat deze nog wel 2 weken moet voordat ie donker gezet kan worden:
    IMG_0011.jpg

    Hieronder dan de white widow, en ik denk dat deze na het weekend wellicht al donker gezet kan worden:
    IMG_0018.jpg


    Wat denken jullie ervan?

    Nog enkele vragen:
    Kan ik de dames klieven voordat ze nog een paar dagen op donker gaan of moet ik dit al een week van te voren doen?
    Omdat niet alle dames tegelijk oogstklaar zijn, wordt 100% donker zetten wellicht een probleem, ik kan proberen een afscheiding in de tent te maken, maar beetje licht zal dan altijd doorkomen,
    buiten de tent donker zetten/drogen is geen optie vanwege de geur, iemand suggesties?

    Alvast bedankt voor de antwoorden/reacties!

    Gr.
    Mighty

    #2
    Re: RQS White widow+shining silver haze, tijd om te klieven en/of donker te zetten?

    ik zou nog ff wachten hoelang staan ze al in bloei? ze mogen maximum 2 weken stress hebben anders herma...
    grts

    Comment


      #3
      Re: RQS White widow+shining silver haze, tijd om te klieven en/of donker te zetten?

      Had ik natuurlijk erbij moeten vermelden...

      8 weken bloei.

      Gr.
      Mighty

      Comment


        #4
        Re: RQS White widow+shining silver haze, tijd om te klieven en/of donker te zetten?

        Volgens mij mogen ze nog wel minimaal een weekje of 4. Ik zou ze zeker nog niet in het donker zetten/klieven.

        Comment


          #5
          Re: RQS White widow+shining silver haze, tijd om te klieven en/of donker te zetten?

          Ja, heb ze nog laten staan en verder niks mee gedaan, heb gisteren nogmaals foto's gemaakt en ze zijn nog grotendeels clear/milky, nauwelijks amber te zien.....
          Ze krijgen ook nog gewoon voeding mee, zal volgende week nog 'ns wat macro foto's maken...

          Overmorgen staan ze 60 dagen in de bloei...

          Foto's van "rijpste" planten gisteren:
          ShingSilver Shadow
          IMG_0221.jpg
          White widow
          IMG_0224.jpg

          Comment

          Bezig...
          X