Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bijna oogsten?????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bijna oogsten?????

    Korting op 420shop
    Hey iedereen!

    Dit is men eerste kweek en ben nog wat onbekend in het oogst terrein... Dus vraag ik jullie mening
    Ik heb wat foto's getrokken van 1 plant... Misschien kunnen jullie me zeggen of deze oogstklaar is of nog niet?

    IMG_0638.jpgIMG_0639.jpgIMG_0640.jpgIMG_0641.jpgIMG_0643.jpgIMG_0645.jpgIMG_0646.jpg

    #2
    Re: Bijna oogsten?????

    Diemoeten nog wel even. Ze is ook iets overvoed en denk dat je bodem ph wat hoog opgelopen is.

    Comment


      #3
      Re: Bijna oogsten?????

      Wat is nog even :p?

      Geef ze al een week gewoon water... Mag ik nog voeding geven? Of toch gewoon water tot het einde nu?

      Aan wat zieje dat dat je ph opgelopen is? En hoe verlaag je die?

      ---------- Post added at 17:36 ---------- Previous post was at 17:35 ----------

      Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
      Diemoeten nog wel even. Ze is ook iets overvoed en denk dat je bodem ph wat hoog opgelopen is.
      Wat is nog even :p?

      Geef ze al een week gewoon water... Mag ik nog voeding geven? Of toch gewoon water tot het einde nu?

      Aan wat zieje dat dat je ph opgelopen is? En hoe verlaag je die?

      ---------- Post added at 22:00 ---------- Previous post was at 17:36 ----------

      Iemand??? :p

      Comment


        #4
        Re: Bijna oogsten?????

        minder of eventjes geen voeding dus. zou als ik jou was even via de zoekfunctie wat opzoeken over trichosomen.
        daaran kun je zien of je plant klaar is voor de oogst.

        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...2x37W-35x50x75

        Comment

        Bezig...
        X