Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

120w LED verlichting

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    120w LED verlichting

    Korting op 420shop
    hoi iedereen, ik heb net mijn eerste kweekkast gemaakt en afgewerkt (1.80m hoog, 85cm breed en 55cm diep ong 0.7m2), er staan 3 criticals onder de tl te groeien en heb een 400w hps klaarliggen voor de bloei. Mijn dilemma is hetvolgende, ik ben zwaar aan het twijfellen om op ebay een 120w led growlight te kopen om te gebruiken voor de rest van de groei en voor de bloei deze led zou een hps lamp van 400w vervangen en ook mooie opbrengst geven maar hierover is weinig info te vinden. Ik weet dat hps top zou zijn maar sinds ik in belgie woon (antwerpen) waar de nultolerantie heerst heb ik schrik om gepakt te worden via de hittecams die de politie nu gebruikt. ook ben ik in het weekend niet thuis en met hps is er toch meer (brand)gevaar dan met led heb ik begrepen. nu mijn vraag is of het genoeg zou opbrengen om over te schakelen naar die led lamp die toch ongeveer 200e kost om tot de volgende kweek toe te komen. iemand info, tips of ervaring laat het me weten aub. alvast bedankt. greets

    #2
    Re: 120w LED verlichting

    Is er enkel een nultolerantie in Antwerpen?
    Ik dacht dat je een plant mocht hebben per persoon in je huishouden of zijn dat fabeltjes?

    Comment


      #3
      Re: 120w LED verlichting

      @ barrex, nee in heel belgie. er was een gedogenbeleid voor 3gr en 1 plant maar dit is geanuleerd en nu mag er niks meer.

      Comment


        #4
        Re: 120w LED verlichting

        Ik vind van dat "geannuleerde gedoogbeleid" dan toch niks terug , de omzendbrief van 2005 is nog steeds geldig...
        Je kan hem altijd nalezen op de site van trekt uw plant.... 3g of 1 geteelde plant geven aanleiding tot vereenvoudigd proces verbaal, en worden niet in beslag genomen...zonder verzwarende omstandigheden weliswaar. Indien je toch betrapt zou worden blijft het wel aan te raden om vrijwillig afstand te doen van je 3g of 1 geteelde plant.
        Grtz

        Comment


          #5
          Re: 120w LED verlichting

          minister jo van deurzen heeft deze omzendbrief laten anuleren ! kijk maar op zijn website. heeft niemand antwoord op mijn vragen ?

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: 120w LED verlichting

              Dus ook niet gevaarlijk ivm brand als ik een heel weekend weg ben ? Greets

              Comment


                #8
                Re: 120w LED verlichting

                Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                Comment


                  #9
                  Re: 120w LED verlichting

                  interesant dat wel maar dat 1 plantje zal niet onder een hps mogen want die zijn verboden in belgie of niet ? trouwens ik heb 3 plantjes staan en kids in huis dus ik denk bij betrapping dat ik zowiezo de klos ben...

                  Comment


                    #10
                    Re: 120w LED verlichting

                    Ik denk dat een hps (extra verlichting in het algemeen) onder verzwarende omstandigheden valt, maar op zich is dat ook geen ramp. Politie houdt zich echt niet bezig met te zoeken naar "plantages" van amper een paar plantjes.. Nou die kids is iets anders, daar zouden ze niet mee lachen. Maar
                    je kast ziet er heel goed uit, dus ik zou mij niet te veel zorgen maken.
                    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                    Comment


                      #11
                      Re: 120w LED verlichting

                      heb me wat bang laten maken denk ik lol. ik ga gewoon door met plan A : 400w hps. bam sinds het maar 3 plantjes zijn... en er komt ook een vergrendeling op de kast waar de kids niet aankunnen ( ze komen trouwens toch nooit in onze slaapkamer ). gewoon zo weinig mogelijk mee te koop lopen zal het beste zijn denk ik. greets

                      Comment


                        #12
                        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                        Comment


                          #13
                          Re: 120w LED verlichting

                          ja die heb ik hoor afzuiging is buisventilator 300m3 en 2 keer passieve inlaat van 10cm doorsnee en een filter van de shop.

                          Comment

                          Bezig...
                          X