Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweken in hete zolder , tips ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kweken in hete zolder , tips ?

    Korting op 420shop
    ik heb een zolder tot mijn beschikken maar wou deze eerst isoleren maar aangezien er geen onderdak aanwezig is zou dit een hele grote kost worden.
    kan ik ev. niet mijn kweekhok heel goed isoleren en met een grote afzuiger werken , kan lucht blazen in ongebruikte schoorsteen en er is verse lucht aanwezig langs 2 ramen.

    #2
    Re: kweken in hete zolder , tips ?

    Dat klinkt goed hoor, indien je met een hps zal werken dan heb je zeker een goeie afzuiger nodig,
    en een paar ventilatortjes best ook. Zorg dat er geen licht door de ramen komt als ze rusten (van een lantaarn ofso..) Grtz

    ---------- Post added at 18:33 ---------- Previous post was at 18:32 ----------

    Ah sorry, je gebruikt een kweekhok, komt wel goed dan
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment


      #3
      Re: kweken in hete zolder , tips ?

      Ik zou goed opletten, want als er 1 probleem is met HPS dat altijdterugkomt, dan is het hitte... Zeker in de zomer ga je serieus moeten improviseren om de temperatuur binnen de perken te houden.
      All I want is a little more than I'll ever get

      Homebox S - 4x White Widow + 1x Lowryder #2 Auto

      Comment


        #4
        Re: kweken in hete zolder , tips ?

        ik heb ook een kweekhok op zolder,maar mijn enige warmtebron is de lamp(600w) in het hok zelf, de rest is weggewerkt achter het schot waar het hok tegen aan staat, filter van de afzuiger (euro5filter-3voudig) op de mechanische afzuiging van het huis aangesloten (geen extra stroombron!) en voor de warmere periodes een extra luik voor frisse lucht, die heel proffesioneel met een touwtje te regelen is hahaha, maar werkt prima! Op de zolder die ook onze slaapkamer is ruik je helemaal niks, terwijl ons bed er 2 meter vanaf staat....zorg voor een goede verhouding van aanvoer en afvoer van lucht, is te checken door zuigkracht van je toegangsdeur(tje) en je zit goed want in de natuur schommelt de temperatuur ook.Succes verder

        Comment

        Bezig...
        X