Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste maal zelf kweek met alle hulp en tips welkom -_-

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

eerste maal zelf kweek met alle hulp en tips welkom -_-

Korting op 420shop
    hallo ik ben nieuw hier en met wat vragen en tips die ik welkom zal vinden! heb zelf 1 onbekend zaatje van maand oud ofzo en nog 1 slordig plantj maand en week ongeveer royal dwarf zaadj... zie foto's hebben ze stres ? te koud ? heb voeding gekregen voor de bloei zie foto. mag ik die gebruiken ? zo ja wanneer / hoeveelheid ? manier ? ..
    mannelijk vrouwelijk ? peaceout <

nieuwe update: heb al 1 kunnen verpotten. een vriend is op weg met groter potten en aarde... en heb de royal queen outo flower nu boostdrankje gegeven. .zie foto. en volgend weekend weg naar alien chop voor eerste maal.. tips wat ik beter koop ? peace < -_-

Re: eerste maal zelf kweek met alle hulp en tips welkom -_-

hey rasta plantje 2 is al in bloei dus die moet je niet meer verpotten..
    zodra de bladeren lichter groen worden moet je voeding gaan geven..
    meestal na een week of 6

die andere plant die je al verpot hebt heeft verlopig voeding genoeg uit de verse aarde..
    die pas gaan voeding geven als zij lichter van kleur word na week of 5 a 6..
    maar dan loopt een autoflower op zijn eind..
    en moet je zo ie zo geen voeding meer geven..

sucses met je plantjes
    grtzz.. birdie

Comment

Ziet er goed uit , ik zou persoonlijk die planten niet daar laten staan , voor haters en veraders want iedereen ken je planten zien staan dus ook meneer de agent met een slechte bui , dus beter een ander raam zoeken of een tentje met de benodigtheden kopen?..

Veder zou ik ze in 6 of 11 liter potten zetten , ik zelf heb 4 planten in een 60x60x140 tentje staan , was voor al me spulle ongv 200 euro kwijt , zonder afzuiging danwel , afzuiging doe ik er bij de volgende kweek bij

Veel succes veder!!

Greetzz

Comment

Comment

ow ik zie dubbel 1 maal is wel genoeg hoor.

Comment

idd ik zet ze er ook niet graag maar anders hebben ze geen zon maar heb binnen 2 maand mijn ander huis met afgesloten tuin tegen gleurders enz
            ik ga vandaag agter grotere potten ervoor.. en een tentje wil ikzelf graag ook.. maar mijn vriendin denkt er anders over hehe greetzz

---------- Post added at 15:21 ---------- Previous post was at 15:19 ----------

hoezo niet meer verpotten ? belemmer ik dan niet de groei ? en hoelang nog tegen die outo flower klaar is om te knippen en te drogen ?
            grtzzz rasta en thnx

Comment

CIMG5051.jpgCIMG5053.jpgCIMG5054.jpgCIMG5055.jpgCIMG5056.jpgCIMG5057.jpgCIMG5058.jpg
              heb de niet outo flower verpot naar 15l pot en ph meter gekocht.. enige info hier over ? greetzz

Comment

update . outo flower is nu 28 cm en de ander 38cm . heb die zelf 2 weken later ontkiemd en geplant xo 2012-06-18 07.23.15.jpg2012-06-18 07.23.31.jpg2012-06-18 07.23.41.jpg
                ph meter ?? grtzzz

Comment

ziet er goed uit man sorry maar ik kom tegenwoordig minder op de site door al die situaties hier .. , maar je gebruikt alvast goede voeding , wel oppassen met overvoeden want die terra is sterk spul , ik geef 3 ml op 1 liter water en mijn planten gaan als kool , en heb ng geen enkel plantje gehad die overvoeding had dus ikzelf vind dat wel een juiste dosering , ik weet niet of jij die box hebt gekocht maar er zit ook nog zo een flesje rootfast bij , als je nou 3 ml terra + 2 ml rootfast in 1 liter water , en dan een goeie 24 uur laat staan,zie je dus na die 24 uur luchtbelletjes in de fles gewoon dan de dop eraf draaien en met je vinger tegen de fles tikken zo gaat de cloor uit je water , en dan kan je je plantjes daar mee water geven je moet zelf maar zien maar het werkt hoor
                  Grtz shining

Comment

Leuk zo die plantjes in je vensterbank, ziet er lief uit

Als tip zou ik willen geven voor de volgende keer een pot helemaal tot (bijna) de rand te vullen. Zo staat het gedeelte wat licht nodig heeft hoger (geen schaduw) en heeft je plantje redelijk meer ruimte om wortels te vormen, scheelt echt in groei.

Succes

Greetz,
                    Kees
                    Some people think we should be the way we are
                    I think.. We are the way we should be

Comment

Ziet er netjes uit
                      zal een lekker rokertje worden

gl and keep up the good work

Mvg Lazyguy

Comment

update voorlopig.. kan ze nietmeer veel aan de venster zetten.. wist niet dat deze zo groot werden hehe ik denk dat het er voorlopig redelijk goed uitziet.. nu jullie om te oordelen zeker : ) 47 en 29 cm groot nu.. de NIET outo flower groeit als een kanon. en de ander heeeeeeeeeeel traaaaaag hehe thnx alvast voor de tips. steun enz.. grtzzz rasta
                        2012-06-26 08.38.45.jpg2012-06-26 08.39.08.jpg2012-06-26 09.02.39.jpg2012-06-26 09.03.12.jpg
                        Attached Files

Comment

naar buiten die hap

ziet er gezond uit!

groet,

T-o

Comment

Zien er goed uit. Op deze site staat veel info over het kweken van wiet.
                            Last edited by Jointjedraaien; 23 August 2012, 20:56.

Comment

update : heb op men outo flower enkele bruine plekken hier en daar ?
                              te veel voeding ?
                              zon te fel achter venster ?

grtzz rastaaaa CIMG5078.jpgCIMG5079.jpgCIMG5080.jpgCIMG5082.jpgCIMG5083.jpg

Comment

Bezig...
                              X