Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek grandioos mislukt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste kweek grandioos mislukt

    Korting op 420shop
    mijn eerste kweek van 5 white widow plantjes is volledig mislukt doordat ik teveel water heb gegeven, op een warme dag zag ik dat de bladeren er "droopy" uitzagen en gaf meer water, waarna de blad toppen geel werden en uiteindelijk afstierven. nu wil ik opnieuw beginnen met kiwiskunk zaden, heeft er iemand tips over water geven of de soort potgrond het beste is of de groote van pot? gelieve enkel belgische winkels te geven

    #2
    Re: eerste kweek grandioos mislukt

    Het probleem ligt niet bij je grond ik zou of hydrokorrels op de bodem van je pot leggen of een stel smartpots aanschaffen. Kan je niet mee misgaan.
    All I want is a little more than I'll ever get

    Homebox S - 4x White Widow + 1x Lowryder #2 Auto

    Comment


      #3
      Re: eerste kweek grandioos mislukt

      begin met zaai en stek grond en plant later over naar een lightmix ofzo. ik geef men kleintjes maar 3 keer per week water en ze gaan goed... good luck met je volgende poging

      Comment


        #4
        Re: eerste kweek grandioos mislukt

        Hey, ik heb nu voor het eerst ook mijn eerste plant, ik heb een enkele white widow AF.
        Gebruik een standaard potgrond uit de brico. Wat ik wel merk is dat de grond soms dagen goed vochtig blijft. Dan geef ik geen water. Enkel op een dag van vandaag ( hier aan de kust was er mooi veel zon ) heb ik water gegeven tot het vochtig was aan de onderkant. Plantje gaat nu zo nog altijd goed ^^ Rustig aan doen met water alsje op potgrond kweekt, heb ik nu al geleerd.

        Comment


          #5
          Re: eerste kweek grandioos mislukt

          En als je wat meer gaat lezen OCDEA, kun je alles leren om tot een succesvolle kweek te komen.
          Echt alles is al een keer gedaan, dus er is zoooooooveeeel te zien.
          Er staan honderden complete kweekverslagen op het forum.
          Succes.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X