Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe nu verder..??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hoe nu verder..??

Korting op 420shop
    Beste mede growers,

Ik zit in een dilemma..

Op dit moment kweek ik in een homebox van 1x1x2, met daarin een 400watt vsa en een 160m3 koolstoffilter met een 250m3 buisventilator. Er staan 4 plantjes in. Dit is mijn eerste ronde, maar niet echt een succes.
    Nu wil ik mijn apparatuur wat upgraden, en wil graag drogen en kweken tegelijk.

Ik heb voor mezelf 2 opties geselecteerd:

Optie 1:

Een nieuwe droogtent van 60x60x140 waar ik mijn oude afzuiging in hang, en in mijn oude tent een dimbare evsa 400watt, en een 500m3 afzuiging met dimmer en thermostaat om de temperatuur te kunnen regelen.

Optie 2:

Een nieuwe kweektent van 120x120x200 waarin ik dan een 600watt evsa hang, en dan 500m3 afzuiging met dimmer en thermostaat. Om te drogen zal ik dan mijn huidige tent gebruiken met de afzuiging die er nu al in zit.

Wie kan mij vertellen wat ik het beste kan doen??

Groetjes Markus
    Ding dong, ding dong.. De TNT met m'n nieuwe bong

Re: Hoe nu verder..??

meer informatie lezen zodat je eerste kweekje wel goed gaat?

Comment

Ik doe hele dagen niet anders dan lezen op het forum.

Naar mijn idee is het mis gegaan doordat ik geen ph en ec meter heb gebruikt, en mijn plagron voeding op de gok gegeven heb. Ook krijg ik de temperatuur in mijn tent niet onder controle. Ik denk dat dit komt omdat ik een te kleine afzuiging heb, en omdat het 5hoog in mn flat aardig warm is. Denk dat dit op te lossen is, met een grotere afzuiging, en een thermostaat.

1x1x2 is te klein voor een 600watter heb ik begrepen. Anders had ik deze in mijn tentje gehangen..

Groetjes Markus.
      Ding dong, ding dong.. De TNT met m'n nieuwe bong

Comment

Hoe bedoel je, op de gok? Ipv meer dan 300 euro uit te geven aan een nieuwe set-up, raad ik je aan 1 euro te besteden aan een 50 ml maatbekertje en een paar pipetjes. Oh, en als je echt zot wil doen, koop dan voor 7,5 euro een phmeter in de Aveve.

Apparatuur upgraden zegtie.
        All I want is a little more than I'll ever get

Homebox S - 4x White Widow + 1x Lowryder #2 Auto

Comment

Bezig...
        X