Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wie heeft er ervaring met zaden cbd crew?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wie heeft er ervaring met zaden cbd crew?

Korting op 420shop
    hallo allemaal,

ik gebruik cannabis puur om medicnale redenen. nu kwam ik zaden tegen van de cbd-crew die een vrij laag thc gehalte bevatten, maar een bijzonder hoog cbd gehalte. dit laatste zou met name de pijnstillende werking bevatten.

kortom niet stonded, wel (bijna) pijn vrij. voor mij zou dat de ultieme combi zijn.

heeft iemand deze zaden al eens geprobeerd?

greetz Franko

Re: wie heeft er ervaring met zaden cbd crew?

Ik geloof dat Xtreme ervaring had met deze breeders, spijtige is dat
    Xtreme op pensioen is en hij dat hier niet zal lezen.

Comment

Blani dacht ik, heeft sowiezo een lijst ergens met wietjes met hoge cbd percentages.

Smookse en doorroken

Comment

hoi je bedoelde http://cbdcrew.org/ ja had ik ook algezien idd.

je kan elke plant ook cannabis selecteren en "veredelen" daar zijn deze manen en vrouwen mee bezig. selecties maken wat voor hun werkt en niet watt goed verkoopt. cbn is van nature in de cannastrain als tegenhanger van de thc
        enkel wij ollanders hebben de normale thc/cbn verhoudingen met skunk 1 nogal uit de maat gertokken, dat verkocht wel flink. helaas is het nu dus zo dat bijna alle hybride cannabis soortjes wel skunk 1 in zich hebben en skunk werd "gemaakt"met behulp van colchine. dat grijpt in en de meiose en mitose, die skunk dwas toen dus ineen geen 2 n maar polipoide xn
        en het bleek dat ze daardoor heel veel thc aan maakte, van sbn wisten ze toen weinig. dus als je zoekt naar de natuurlijke verhouding thc/cbn moet je ouderwetse landrases heben zoals een jamaica of colombia. das nog zonder skunk 1

Comment

Indica's worden zwaar onderschat ten opzichte van de haze soorten.

Ik heb cream caramel en mohan ram van sweet seeds gekweekt en daar kan geen haze tegenop.

Ik ben het dan ook niet mee eens dat indica's een lager THC gehalte hebben. Daar was van beide soorten niets van te merken.

Nadeel van indica's: moeilijk te stekken ivm compacte struikvorm, advies direct de zaailing op 12/12 zetten zodat die gaat strekken waarna je makkelijker stekken kunt nemen.

Zo dat was weer een lobby voor indica's
          Veel gestelde vragen over het forum
          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL
          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

Ik ben sowieso al een groot fan van de indicas tov de sativas. Nu is stoned/high worden voor mij sowieso niet relevant. Het gaat me puur om pijnbestrijding. De ruderalis plant waar veel autoflowers mee gekruist zijn is dan nog interessanter omdat die bijna geen thc bevat en veel cbd (is weer iets anders als cbn toch?)

Ik ga de zade van cbd crew zeker bestellen en eens kijken wat voor effect dat heeft op mn klachten

Greetz Franko

Comment

Monty, ik ben wel geintreseert naar jou stukje, heb je dit ergens uitdgebreider uitgewerkt?
              Ik hou van ginetica!!

bednakt,
              Small
              One "small" step for a man....one giant tree for mankind

Comment

mmm het lijkt er op dat CBD crew zaden niet zo heel makkelijk te vinden gaan zijn voor september.

iemand een tip?

groet Franko

Comment

omni seeds
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Bezig...
                  X