Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal AK automatic van RQS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Royal AK automatic van RQS

    Hahaha, Succes met je oogst en geniet er van!!!

    Comment


      #17
      En voila, eerste plantje geoogst vandaag. Het andere kan nog wel 2 weken staan, had ik ook later ontkiemd.

      Spijtig van de bladluis-infectie, heb er toch veel in moeten snoeien om de -weliswaar dode- bladluizen en zooi uit te halen. Zaten zelfs tot in de toppen die kutbeesten . Ziet er allemaal niet zo smakelijk uit maar ik neem aan dat dit geen echte kwaad gaat kunnen voor het roken? Heb de meerderheid er wel uit kunnen halen maar hier en daar zullen nog wel wat restanten zitten, onvermijdelijk aangezien ze tot in de toppen zaten en daar natuurlijk blijven kleven.

      Nu, al bij al toch nog een mooie oogst geworden, wel niet zo een plakkerig harsrijk plantje in vergelijking met mijn eerdere automatic van big buddha seeds. Viel echt op bij het knippen. Ook een heel andere geur. Sativa invloed?

      nu, hier wat foto's, van de plant voor het oogsten, en de drogende toppen.

      Gewichten heb ik nog niet omdat ik verkies om nogal veel plant eraan te laten de eerste dagen voor een lekkerder wietje. Als de toppen voldoende droog zijn om te curen dan zal ik ze nog eens wegen.

      Vanavond eens een eerste rookproef doen, op natte topjes weliswaar maar ik kan niet wachten



      P1000931.jpgP1000932.jpgP1000933.jpgP1000934.jpgP1000936.jpgP1000938.jpg

      Hoofdtop op de eerste foto hieronder (heb hem in 2 moeten knippen om te drogen).
      P1000939.jpgP1000940.jpg


      greetz general

      ooh ja, vergeten te vragen in mijn vorige post: volgens mij mag mijn andere royal AK nog 2 weekjes, maar toch voor de zekerheid: wat denken jullie:

      P1000946.jpgP1000947.jpg

      full size view:



      Attached Files
      Last edited by ceBep; 30 July 2012, 16:17. Reden: dubbelpost, gebruik de bewerk bericht functie volgende keer

      Comment


        #18
        Re: Royal AK automatic van RQS

        vandaag al een eerste rookverslagje

        zeer zacht wietje, lekkere milde high, die je evenwel helemaal niet uittelt. Leuk om eens te roken maar dit wordt zeker geen blijvertje in mijn collectie. Vooral de smaak of eerder gebrek aan smaak in de mond valt me tegen.

        nu, eerst nog eens alles goed laten drogen en curen om dan een eind oordeel te vellen natuurlijk.

        Comment


          #19
          Re: Royal AK automatic van RQS

          ik zie inderdaad nog een heleboel milky/wit probeer eens voor een 10tje een zakmicroscoopje te pakken te krijgen dan kan je het pas echt goed zien
          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

          Comment


            #20
            Re: Royal AK automatic van RQS

            plant lijkt me vrij weinig THC hars aangemaakt te hebben, de toppen zien naar mijn mening niet wit genoeg van de THC.

            Mogelijk door die bladluisinfectie?

            Al komt het ook zo wel voor heb ik hier al ergens gelezen, soms maakt een plant om de een of andere reden geen of weinig THC aan op zijn knoppen.

            Comment


              #21
              Re: Royal AK automatic van RQS

              bon, de hele drogende boel nog eens gedetailleerd onder de loep (microscoop) genomen en blijkt de hele shit nog clear trichomen te bevatten. Geen wonder dat de boel weinig doorwerkt bij roken

              nu, op zich geen ramp, is maar 1 plant en blijkt dit een lekkere dagroker te zijn, geen rode ogen, loomgevoel en toch merk je dat je iets gerookt hebt.

              Het tweede plantje ga ik dezelfde fout niet mee maken, alhoewel fout, deze plant moest nu eenmaal om door die bladluizen infectie.

              Comment


                #22
                Re: Royal AK automatic van RQS

                de combinatie weinig thc en nog een hoop clear trochromen zal idd niet echt een stoned wietje zijn
                maar goed zo leer je ook wel weer bij !
                Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                Comment


                  #23
                  Re: Royal AK automatic van RQS

                  idd

                  mijn eerste plantje ooit was een enorm succes eerder dit jaar (automatic van big buddha seeds - 60 gr heerlijke wiet ). Tweede plant (deze royal Ak dus) toch enkele foutjes/tegenvallers gekend.

                  Een leerproces zeker?

                  en zoals ik al zei: geen totale bagger hoor, ik rook dit gewoon overdag op . Tis niet dat het helemaal niks doet.

                  Comment

                  Bezig...
                  X