Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Me plantjes zijn al bijna 2 maanden oud en ik heb voeding gekocht maar mijn vraag is hoevaak moet ik voeding gebruiken?
Mijn voeding is cana terra flores
dan zeker gaan bijvoeden, als ze geel worden zijn ze of te nat of ze komen voeding te kort.
gewoon rustig je voeding gaan geven en kijken of ze donkerder van kleur worden, dit is niet gelijk zichtbaar dus let wel een beetje op en hou de dosering op de fles gewoon aan.
potten zijn 15 liter potten ze staan onder een lamp van 400 watt bijna 2 maanden al, de grond die ik gebruik is light mix. ik zal vnv een foto maken want nu staan ze nog in het donker. overgepot al meer dan een maandje geleden
elke dag zou ik niet zeggen maar meer naar behoefte.
voor nu zou ik inderdaad eens 2 keer per week water met voeding gaan geven en eens kijken hie ze reageert.
niks mis met je grond trouwens hoor.
je kan ook een heel zwaar bemeste grond gebruiken maar dat vinden ze niet lekker als ze klein zijn.
er is altijd een tussenweg zoals een growmix ofzo.
of voedingkorrels met vertraagde afgifte dan geven de korrels een bepaalde hoeveelheid voeding in een bepaalde tijd af.
dan hoef je eigenlijk niks meer te doen
Comment