Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower vragen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower vragen

    Korting op 420shop
    Ik heb mezelf een kweektentje aangeschaft en ben van plan een paar autoflowers te kweken
    nu heb ik enkele vraagjes;

    moet het licht heel de tijd 18/6 staan of moet ik tijdens de bloeiperiode overschakelen naar 12/12?
    ik heb canna voeding (voor wortels, groei, bloom , bloomboost , etc) isser misschien ergens een kweekschema te vinden voor autoflowers? of kan iemand me hier wat bij helpen?
    moete ze meteen in een grote pot? heb ergens gezien dat autoflowers niet graag overgepot worden

    #2
    Re: Autoflower vragen

    Qua lichturen maakt het voor de Autoflowering niet uit, ze mogen in zijn geheel 18/6 of 12/12 staan. In mijn opinie gewoon eerst 18/6 en daarna in bloei 12/12.

    Qua potten zou ik ze meteen in 11 liter potten zetten.

    Qua voeding zou ik

    wortel-voeding tot aan 2de week groei

    Groei voeding afhankelijk van je medium. ik ga uit van aarde. na de 1ste week groei. Of wanneer plant erom vraagt.
    volhouden tot aan 2de week bloei en daarna over naar bloom.

    Waardes moet je zelf maar op het label checken en rustig opbouwen en kijken hoe je planten erop reageert.

    Dit is mijn mening, en vele mensen hebben andere schema's of kweekt op zijn gevoel.

    Comment


      #3
      Re: Autoflower vragen

      even een simpele vraag, waarom autoflowers??

      Comment


        #4
        Re: Autoflower vragen

        Wegens gebrek aan tijd , ik ga binnen enkele maanden verhuizen en wil niet dat ik hier dan nog met een jungle sta

        Comment


          #5
          Re: Autoflower vragen

          Ik mag dus zodra ze hun kop boven de grond steken al voeding beginnen geven? (wortelvoeding dan)

          Comment


            #6
            Re: Autoflower vragen

            Ik doe altijd zodra de eerste lobblaadjes uitgeklapt zijn, Laat hij eerst maar zelf paar dagen zoeken. Ook hun moeten moeite doen.

            Comment


              #7
              Re: Autoflower vragen

              Alvast bedankt, als ik nog vragen moest hebben drop ik ze gewoon hier

              Comment


                #8
                Re: Autoflower vragen

                ik zou ze op 18/6 laten heb er betere resultaten mee gehaald

                Comment


                  #9
                  Re: Autoflower vragen

                  Het gaat me niet echt om gewicht , eerder om kwaliteit, of bedoel je met betere resultaten betere kwaliteit?

                  Comment


                    #10
                    Re: Autoflower vragen

                    het maakt niet uit of je een autoflower of een andere soort pakt.
                    ze zijn net zo snel als je ze binnen hebt staan.
                    autoflowers zijn eigenlijk voor buiten bedacht.
                    als je femzaad ontkiemt en gelijk op 12 uur zet zijn sommige soorten sneller dan autoflowers.
                    dus je hoeft niet noodzakelijk op zoek naar een autoflower, zo heb je weer wat meer keus en een auto levert minder op dan een gewone plant

                    Comment


                      #11

                      Comment

                      Bezig...
                      X