Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hulp bij het opzetten van een binnenkweek gezocht.
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Hulp bij het opzetten van een binnenkweek gezocht.
Water geven kan via automatische bewatering, dan is het alleen een slangetje in het vat tillen, en de kraan open zetten en weer dicht draaien als het vat vol is dus dat zal de moeite niet zijn. En de voeding flesjes zijn ook niet zwaar voor een paar plantjes. Potten van 11L zijn ook niet zo zwaar en is genoeg voor een goede kweek.....
(zit ff open te denken hier dus neem me niet kwalijk)....
Dus dat is wel te voorzien. Het is meer het opbouwen en zakken sjouwen denk ik want dat is het zwaarste. Bij de rest van de kweek hoef je geen zware dingen meer te tillen. Tenzij een lamp omhoog hangen ook al zware moeite kost......
Heel veel succes kerel!!
Comment
-
Thanks CannaRebel! Water geven en voeding zal zeker geen probleem geven. Het is inderdaad puur de opzet en alles naar boven tillen. En een andere lamp ophangen is ook de moeite niet hoor
Maar ik heb misschien iemand gevonden die gereageerd heeft, nog even afwachten.
Comment
-
Ik zou geen vreemden van een forum oppikken voor zit soort zaken, dan kan je ook een adje op werkspot zetten.
Mgoe...ik ben misschien wat voorzichtiger. Ik snap ook wel dat het moeilijk te realiseren is zonder connecties.
Ik wil je alleen de tip meegeven om op te letten.
Comment
-
dan mag je wel een beste vergoeding betalen voor al het risico wat diegene dan loopt als ie terwijl hij aan het knutselen is toevallig gepakt word.
en denk je nou echt dat het kweken van goeie wiet simpel is?? mooie planten maken kan iedereen, maar harde goed smakende toppen is een ander verhaal.. en je hebt echt wel een jaartje kweken nodig om goeie wiet te leren kweken..
en in dat jaar verbruik je weer een berg grond wat aan en afgevoerd moet worden, je moet je installatie goed houden. lampen verv fittingen verv vsa verv. enz. enz.
wil je dan elke keer je mannetje grof betalen?
ik denk dat je beter een taxi naar de shop kan bellen, of als je in belgie woont een goeie straatdealer laten komen.
Comment
Comment