Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje moeizaam groeien

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

vraagje moeizaam groeien

Korting op 420shop
    hallo ik ben pas begonnen met 3 autoflowers zaadjes om presies te zijn de N.L.X diamond van karaseeds 2 van de 3 groeien erg goed maar helaas de andere schoot niet echt goed wortel en stond erg los in de grond nu heb ik haar 2 wekn extra zorg gegeven en in een kweekbak gezet en wortelstimu en ze groeit heel erg langzaam nu wilde ik graag weten of dit uiteindelijk nog goed kan komen en of hier nog iets aan te doen valt hier wat fotos de eerste is het beste plantje en de 2de en 3de zijn op de zelfde dag geplant en dat was dus 2weken geleden 1. IMG_0348[1].jpg2.IMG_0349[1].jpg 3.IMG_0352[1].jpg

ik hoop dat iemand me kan helpen
    Attached Files
    Last edited by elogik; 8 July 2012, 17:29.

Re: vraagje moeizaam groeien

ik zie dat de kleinste beetje geel uitslaat(maar niet duidelijk) miss teveel water.
    ik zou nog even afwachten ,ze kunnen wel tegen een stootje.

Comment

Zien er goed uit inderdaat den ik ook iets te nat laat ze is een keer goed droog staan zo maakt de plant meer wortels aan om dat hij moet gaan zoeken naar water
      en het zal je plant goed doen
      God was never on your side..

Comment

allereerst bedankt voor de reacties en compliment ik zal het eens proberen
        heb ze binnen staan onder 2 spaarlampen 18/6 maar denk dat het beter is om ze volgende week naar buiten te verhuizen en dan beginnen met bloeivoeding te geven lijkt me ,wat ik hier en daar heb gelezen
        gooi zo nu en dan een updateje hier hoe het ervoor staat

Comment

Lol..geduld is geen gek idee..het is beroerd weer buiten..en je plantjes zijn te jong om te bloeien.wacht iig tot je plant een cm of 40 is..succes

Comment

Te nat, veel te weinig licht, en niet in zaai/stekgrond.
            Tja, dan gaan ze niet hard he..
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
            X