Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste kweek: 2x Amnesia haze gaan 7de week bloei in
Re: Eerste kweek: 2x Amnesia haze gaan 7de week bloei in
Toppertje! 3 weken kan geen kwaad denk ik. Maar ervaring heb ik nul(wel wat kennis), en volgens mij is het niet verstandig als je eenmaal aan het spoelen bent om dan weer opnieuw voeding te geven. suc6 met je laatste loodjes.
Is zeker mogelijk, ik ben zelf ook amne aan het kweken onder 250w hps, ze groeit erg makkelijk (mits voldoende licht), na deze oogst ben ik van plan amnesia gold te kweken, een vriend van me had deze en vond ze ook zeer makkelijk groeien en bloeien . Zeker proberen, je zult wss aangenaam verrast worden
Eerste plant is gedroogd en geknipt de kleine takjes knakken zeer makkelijk, dus normaal is hij droog genoeg..
wat ik wel vreemd vind, ( niet dat je mij hoort klagen ) is dat ik van 1 plant al 80 gram heb..
De andere plant is ongeveer evenveel dus dan zou ik uitkomen op 150-160 Gr.
aangezien ik maar met een 250 W hps lamp heb gekweekt, lijkt me dit toch veel niet?
Alleen de smaak en begaaidheid laat een beetje te wensen over
hoop dat dit nog beter word dmv een cuurtje..
Heb een deel in weckpotten zitten en de rest in een andere luchtdichte doos..
ben ook bezig met amnesia zaad 9 stuks ik wil ze de laatste 4weken onder 2 lampen van 400 zetten is dit aan te raden in een tent van 120-120-200 alle goede raad is welkom
Comment