Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek: 2x Amnesia haze gaan 7de week bloei in

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek: 2x Amnesia haze gaan 7de week bloei in

2 weken word aangeraden dus wil je zeker zijn kan 3 iig geen kwaad
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Toppertje! 3 weken kan geen kwaad denk ik. Maar ervaring heb ik nul(wel wat kennis), en volgens mij is het niet verstandig als je eenmaal aan het spoelen bent om dan weer opnieuw voeding te geven. suc6 met je laatste loodjes.

Comment

updatje ziet er iemand iets van toprot ofzo? want mijn LV meter geeft als max 96% aan snachts..
        volgens mij is er wel niks aan te zien van toprot ofzo..
        IMG_6354.jpgIMG_6358.jpgIMG_6359.jpgIMG_6360.jpgIMG_6361.jpgIMG_6364.jpgIMG_6365.jpgIMG_6367.jpgIMG_6368.jpgIMG_6355.jpg

Comment

Ziet er prachtig uit! Ik ben zelf ook Amnesia aan het kweken (van Dinafem Seeds) ook met 250 w HPS. Hopelijk zullen mijn buds even mooi zijn

Enjoy the smoke!
          250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

Comment

mooie toppen hoor !
            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Is zeker mogelijk, ik ben zelf ook amne aan het kweken onder 250w hps, ze groeit erg makkelijk (mits voldoende licht), na deze oogst ben ik van plan amnesia gold te kweken, een vriend van me had deze en vond ze ook zeer makkelijk groeien en bloeien . Zeker proberen, je zult wss aangenaam verrast worden
              250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

Comment

Daar zal ik ook eens voor kijken dan alleen jammer dat amne zo lang bloeit voordat ie klaar is, Maarja op kwaliteit moet je wachte e

Comment

Eerste plant is gedroogd en geknipt de kleine takjes knakken zeer makkelijk, dus normaal is hij droog genoeg..
                  wat ik wel vreemd vind, ( niet dat je mij hoort klagen ) is dat ik van 1 plant al 80 gram heb..
                  De andere plant is ongeveer evenveel dus dan zou ik uitkomen op 150-160 Gr.
                  aangezien ik maar met een 250 W hps lamp heb gekweekt, lijkt me dit toch veel niet?

Comment

Dan heb je het goed gedaan en heb je wel een schouderklopje verdiend!!!!!!!

Veel plezier met

Comment

Alleen de smaak en begaaidheid laat een beetje te wensen over
                      hoop dat dit nog beter word dmv een cuurtje..
                      Heb een deel in weckpotten zitten en de rest in een andere luchtdichte doos..

Comment

ben ook bezig met amnesia zaad 9 stuks ik wil ze de laatste 4weken onder 2 lampen van 400 zetten is dit aan te raden in een tent van 120-120-200 alle goede raad is welkom

Comment

Bezig...
                        X