Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

graag wat advies...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: graag wat advies...

als je de stekker er uit trekt moet je hem even laten afkoelen voor je hem weer opstart.
    is een soort beveiliging.
    je vsa is dan niet kapot maar maakt een tikkend knetterend geluid

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zzteve View Post

De vsa maakte ook telkens een licht knetterend geluid.
      Ik heb op dit forum gelezen dat je je kabels korter moet maken als je vsa knettert. dat heeft geholpen.
      kan ook een slecht kontaktje zijn..
      VSA hoort wel bij de lamp ???
      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
      (running)

Comment

@ 010 : Dat is dan normaal, dit gebeurt bij jou ook?

@ Shivaman : Als je bedoeld of m'n VSA is voorzien voor 400 watt, dan ja.

GrtzZ...

Comment

Ik zit met een vliegen in de tent, snap niet vanwaar ze blijven komen.
          Eerst een plakstrip opgehangen en vanmorgen geen enkele vlieg meer te zien,
          daarnet open ik m'n tent en zie zeker 20 vliegen. Om zot van te worden.
          Wat kan ik doen?

Comment

een bordje ophangen : verboden te vliegen

en dan wat van die mini SAM raketbatterijtjes (op usb, keileuk die dingen) of natuurlijk de mattel@ microgoalkeeper.
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
              een bordje ophangen : verboden te vliegen

en dan wat van die mini SAM raketbatterijtjes (op usb, keileuk die dingen) of natuurlijk de mattel@ microgoalkeeper.
              Verdorie, ik heb m'n speelgoed een paar jaar geleden aan een kinderziekenhuis gegeven...
              Nog andere tips?

Comment

uitroken ?

of nee.. ik bedoel ja ! JA!

Je belt met de verenigde naties afdeling veiligheidsraad (doorkiesnummer 98^33423^_22 -bij het streepje een keer hard meppen op de hoorn-, en vragen naar sandra). De persoon die je dan krijgt te spreken (heel duidelijk niet Sandra, dat moet je opvallen) verzoek je om een beveiligd no-fly-zone request form, plus aanmelding bij de "as van het kwaad". Je hoeft niets achter te laten of te noemen, ze weten alles van je, dus na pakembeet 5 min kan je naar je brievenbus wandelen. Precieze locatie van je tentje opgeven op het form, incl gemiddelde temp ter plaatse en uitzicht op buurmeisjes assorti. Aaankruisen "dictator","bodemschatten", "wistwasinfrastructuur", "wmd", en bij "wmd opties" alles rood maken en gezichtjes intekenen. Voor de zekerheid dan nog even licht inwrijven met verse tonijn (dit ivm het dan beschikbare nucleaire bewijsmateriaal) en in een aivd-gecontroleerde brievenbus (heel makkelijk te vinden : ze vloeken als je er tegenaan schopt). Met wat goeie wil en een vlammend internetfilmpje waarin je VOOR NEP je buurman op de bbq legt heb je binnen 3-5 werkdagen een no-fly-zone (en 90.000ton diplomatieke goodwill voor de kust)

vliegen en stofzuigers vind ik ook altijd een leuke combi
                Last edited by moreweed; 2 August 2012, 19:08.
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Grapjas
                  Ik kan m'n fan niet uitzetten, cooltube...

Comment

uitzoeken waar die vliegen vandaan komen, en van die plakkerige gele signaalvellen ophangen > helpt bij identificatie en houdt ze eum... bezig ?

Comment

Ik heb wel belangstelling voor wat vliegen: ik houd namelijk van vliegvissen. Dat is overigens niet vissen op vliegen maar vissen met vliegen.

Comment

vliegen tijdens vissen : mooi net achter je pipercupje geknoopt

Comment

Stofzuiger werkt prima, is waarschijnlijk maar tijdelijk.
                          proberen te herkennen dus...

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

@ Xtreme : Je mag ze altijd komen vangen ze...

Comment

ik ga voor bordje ophangen : verboden te vliegen, paar problemen toch. A. Kunnen die vliegen lezen B. Is de kennis van de Nederlandse grammatica voldoende en C. Zijn het geen eendags vliegen ?

Comment

volgens mij maakt het al dan niet kunnen lezen van een aanduiding nog geen excuus voor het niet opvolgen ervan. Verboden Toegang is verboden toegang, ook als je het bordje niet gezien hebt dunkt me. Waartegen dus opgetreden mag worden, door de betreffende instantie natuurlijk. Dat zou dan de luchtmacht zijn denk ik ..

JOEPIE ! fijn knallen met een apache ! Volg het stipje... jaaaa....komop k**beest op het stipje... jaaa ...zooooo en -klik- BOEM!

Comment

ccc 004.jpg

De linkse plant?

Comment

Bezig...
                                X