Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over autoflower opbrengst

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vraagje over autoflower opbrengst

Korting op 420shop
    Goedenavond allemaal!

Ik heb 7,5 week geleden een autoflower northern light gepland, maar met verre van optimale omstandigheden. Hij staat in een grote emmer met potgrond en die heb ik later nog met pokon extra bemest zodra ik de topjes geel zag worden. Hij staat voor mijn raam op mijn huurkamer en heeft hier niet zoveel zonuren. Van 10 tot 15 krijgt de plant zonlicht en de hele dag dus daglicht. Ook heb ik twee simpele tl lampjes van 15 watt per stuk erbij gehangen en een lamp van 50 watt. Nu komt de aanleiding van dit topic want gister was ik in een smatsshop een praatje aan het maken en de heer vertelde me dat ik met die omstandigheden 10 a 20 gram wiet kon verwachten, terwijl er 140gr gemiddeld per plant op azarius stond. Hebben jullie enig idee hoeveel ik van deze kweek kan verwachten? Geen idee of het er toe doet maar de plant is nu 79cm hoog dus groeien doet hij wel prima. Sorry als het allemaal wat vaag of onvolledig is kwa informatie maar ik hoop dat jullie me een indruk kunnen geven van wat ik kan verwachten. Alvast bedankt!

Re: Vraagje over autoflower opbrengst

Comment

mijn hoogste score met 'n autoflower is 54 gram
      maar dat was onder 180 watt tl's in 'n kastje van 80 x 80 x 120 in 11ltr potten.
      neem de info bij de zaadkeuzes maar als verkooppraatjes van de zaadkweker.
      MIJN ERVARING:
      de gemiddelde autoflower brengt 10-20 gram per plantje op.

maaar....dat wil dus niet zeggen dat 'n autoflower niet meer kan opbrengen onder de meest ideale omstandigheden natuurlijk
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Hoogte zegt me niets als er geen breedte is.
        Opbrengst tussen de 0 en 10 kilo.
        Heb je foto's ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Zondag ben ik terug op mijn kamer na een week tijd, ik zal dan fotos maken en ze uploaden.

ja 140gr leek me ook nogal overdreven, maar 140 zeggen en dat er werkelijk 10-20 gr af zou komen zou toch wel een heel erg groot verschil zijn?? Als je de breedte opmeet moet ik dan alleen het breedste stuk meten of nog wat meer? Hij was een week geleden al wel volle bak bezig met toppen maken, lengte die hij er de laatste week bijkreeg was vooral in wit dradige bloemen, maar ik heb hem nu 9 dagen niet gezien.
          Last edited by ceBep; 13 July 2012, 20:03. Reden: quote verwijderd van bovenstaand bericht

Comment

ik dacht ook dat ik 12planten autoflower 1kilo zou krygen maar nu na 5weken bloei denk ik dak al content mag zyn met 500gr.al heb ik maar 100gr zolang hy goed is is het ok voor mij

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Het blijven verkopers. En zeggen bijvoorbeeld ook dat hij binnen 9 weken klaar is (zeggen niet erbij dat je moet ontkiemen + voorgroeien). En dat je 200 gram eraf haalt (en niet vertellen dat je het nog moet laten drogen).

Ze liegen dan niet, maar maken het wel mooier dan dat het werkelijk is!

Comment

oh potverdorie, de slaapliedjes wist ik maar klassiek muziekje heb ik over het hoofd gezien! Ik heb mijn zaadje via azarius

en er staat GEMIDDELD voor een buitenkweek 145gr en dat is toch wel een heul groot verschil maar ach doe je verder niets meer aan. Achja volgend jaar ga ik het wat uitbreiden tot 3 planten in mn kledingkast met een propere lamp :p. Oh even tussendoor, hoe kan ik hem het best deogen? Moet ik nog wat knippen of dingen doen tussen nu en de oogst?? Ook wil ik als het kan hash maken van het restafval, allemaal mogelijk met een relatief kleine autoflower? Verder zal ik wel als ik genoeg tijd heb er een soort van kweekverslag maken. Op het inet is het best moeilijk een verslag te vinden van een amateurkweek van het laagste niveau :p met potgrond en wat pokon, goedkope slechte lampen, weinig zonuren etc dus misschien heeft iemand er wel wat aan!

Comment

ok ik zal het zo zeggen...
                    ik heb autoflowerzaad waar 200 gram per plant vanaf komt met uitschieters tot 250 gram per plant.
                    deze zaden kosten op marktplaats ergens 10 euro per stuk maar ik haal er wel 200 gram per plant vanaf.
                    deze zaden zijn niet in grote getalen in omloop dus ik ben 1 van de gelukkigste mensen op aarde en zie nu al uit naar 100 x 200 gram over 10 weken want ik ga ze morgen zaaien
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

mmmm laat eens foto's zien?
                      Ben hier erg sceptisch over.

Comment

Sorry, van het weekend toch niet naar mijn kamer gekund, wat kutte dingen gebeurt enzo. Morgen ben ik op mijn kamer en zal ik foto's uploaden! Overigens ga ik een nieuw project starten maar daar ga ik een neiuw topic voor openen, keep you posted!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                          ok ik zal het zo zeggen...
                          ik heb autoflowerzaad waar 200 gram per plant vanaf komt met uitschieters tot 250 gram per plant.
                          deze zaden kosten op marktplaats ergens 10 euro per stuk maar ik haal er wel 200 gram per plant vanaf.
                          deze zaden zijn niet in grote getalen in omloop dus ik ben 1 van de gelukkigste mensen op aarde en zie nu al uit naar 100 x 200 gram over 10 weken want ik ga ze morgen zaaien
                          emo29.gif

Comment

Dat waren waarschijnlijk toverbonen

Comment

60 gr van mijn automatic van big buddha seeds gehaald. Onder 250 W HPS. Eerst plantje ooit. Zeer tevreden dus.

wel 6 weken langer moeten laten staan dan de beloofde 12 weken dus daar ontgaat het snelle oogst nut van een AF mij dus.

Comment

Bezig...
                              X