Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Idd, toverzaad! Ik hoop da tdie autoflowers die 1 kilo per plant opleveren nooit op de markt komen. Dan is voor mij de lol van het kweken er wel vanaf! Nu is het teminste nog een sport om een kiloknaller te creeeren.
@Angel,.. he proberen kan altijd he. Er zijn vast mensen die je geloven
En over opbrengst, ik had ca. 130 gram van 4 autoflower Big bangs zonder echte voeding ( 2 x pokon bloei) en kunstlicht (alleen met opkweken gewoon spaarlampje er boven gehad)
er zijn mensen die elke kruimel gaan wegen om te kunnen zeggen dat hun plantje 'n goede opbrenger is geweest.
mij interesseert het niet hoeveel eraan komt gezien niet elk zaadje 'n grote boom zal worden.
mij interesseert alleen dat ik wat lekkers van de planten afhaal om te roken.
komt er veel af heb ik geluk en komt er weinig af dan heb ik pech!!!
als ik steeds van de info, over het desbetreffende soortje, uit moet gaan zal ik in 99 van de 100 gevallen bescheten uitkomen.
de info die bij de planten zijn vermeld zijn meestal van de mooiste plant uit de kweek in optimale omstandigheden.
elke kweker schrijft ... gr/m2 maar ze vermelden er niet bij om hoeveel planten het gaat.
veel kwekers schrijven ....gr/plant en nemen hun plant met de hoogste opbrengst als info voorbeeld!!!
geniet van elk topje wat je kan oogsten en staar je niet blind op info van de zaadbanken is mijn advies.
allemaal verkooppraatjes net als bij 'de vernieuwde becel'
Comment