Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help me plantje hangt er heel slap bij 2de week groei !!!!!! ben een beginner!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

help me plantje hangt er heel slap bij 2de week groei !!!!!! ben een beginner!

Korting op 420shop
    hoi ik ben hichem ben een beginner! heb 4 plantjes staan van pp ben nu bezig met de 2de week groei 1 van de 4 hangt heel erg slap en de takken ook
    wat moet ik doen wie kan me helpen

hoor van jullie

groetjs

Re: help me plantje hangt er heel slap bij 2de week groei !!!!!! ben een beginner!

zeg mee eerst eens wat je allemaal heb gegeven en gedaan de laatste 2 weken een foto zou ook well handig zijn staan ze onder een lamp buite ? ph? medium? lv?hoe warm? grtz subby

Comment

Re: help me plantje hangt er heel slap bij 2de week groei !!!!!! ben een beginner!

hoi dank je dat je me wil helpen heb een tent van 90 bij 90 180 hoog heb 4 stekjes van pp wat ik gebruik als aarde bio bizz all mix heb tot nu alleen wortel stimalator gegeven geen voeding gebruikt want die man van de growshop zij zit genoeg voeding in voor 2 weken gebruik als lamp een 600 watt heb zelf een grote bak gemaakt waar nu 200 bio bizz all mix in zit geef bijna elke dag voeding maar gaf telkens 4 liter per plant ik sproei ze elke dag met spraymix en gebruik zo als sprymix en wortel stimelator van het merk hy-pro ik ga zo wat fotos maken zet ik ze er op

hoor van je

groetjes

Comment

4 liter per plant ? en 2weken voeding normaal doe je der toch een goede 3 weken mee maar das de ramp niet en je bent toch niet ineens met een vole dosis voeding begonnen na die 2 weken? grtz subby
        stuur me prive berichtje als je u foto's hebt gepost wil wel eens kijken

Comment

IMG00342-20120715-1824.jpgIMG00340-20120715-1823.jpgIMG00339-20120715-1823.jpgIMG00338-20120715-1823.jpgIMG00337-20120715-1823.jpgIMG00336-20120715-1823.jpgIMG00335-20120715-1822.jpgIMG00334-20120715-1822.jpgIMG00333-20120715-1822.jpgIMG00341-20120715-1823.jpg

Comment

Verbrand man zelfs je perliet is geel bruin

Comment

wat kan ik nu het beste doen

Comment

Na mijn mening is het leven behoorlijk uit deze ronde :p Ik zou je lamp wat hoger hangen en / of de gehele temp in de gaten houden bij een nieuwe ronde .

Comment

Teveel water (4l/plant?!) en teveel voeding ... lijkt mij.

Comment

dus kan niks doen of water alleen geven of zo met ph

Comment

Ik had deze voorval ook voor tijdens mijn eerste ronde , het is een combinatie van te warme lucht , te weinig frisse lucht en te veel water .
                      IK had ze gewoon aan het venster gezet en geen water voor een tijd gegeven en enkele kwamen terug tot leven .

Nu is het zo dat je beter ventilatie systemen aanschaf voor in je tent en zaailingen gebruikt deze kunnen veel beter tegen dergelijke problemen dan een stekje .

En voor u is het ook beter dat je is grondig deze forum doorneem .
                      Je zult veel bij leren tegen je volgende ronde....

grts Ch.

Comment

oke tnx man dus wat raad je me aan om nu te doen

hoor van je groetjes

Comment

zo in zo een dagje of 2 geen water geven door dat je wortels zo nat hebben gestaan kan je plant geen voeding of vocht meer opnemen met alle gevolgen van dien

Comment

Ik zie dat je ventilator recht op je planten staat gericht.
                            Niet doen. Daardoor verbranden ze.
                            Binnenkomende lucht hoort gewoon verdeelt te worden, daar heb je die dus ventilator voor. En niet om je planten koel te houden!!
                            En een stuk minder water geven lijkt me.
                            Verder zou ik het opgeven en opnieuw beginnen, een echte oogst zit er niet meer in.

eZ!
                            Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                            Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

echt gewoon snel opnieuw beginne die haal je zo in geen tijd meer insteken die zijn echt dood eerst de basis goed leren want dit is volledig verkeerd op dit topic vind je allles voor een super kweek te kunnen draaien dat zijn beginners foutjes heeft iedereen wel gehad denk ik en koop je een deftige ph meter want je kapt er maar ph- in op gevoel dat gaat echt niet elke water is bijna anders kwa ph waarde je moet dit echt eerst meten ik zou zeggen veel geluk met je nieuwe ronden grtz subby

Comment

Bezig...
                              X