Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help me plantje hangt er heel slap bij 2de week groei !!!!!! ben een beginner!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

help me plantje hangt er heel slap bij 2de week groei !!!!!! ben een beginner!

Korting op 420shop
    hoi ik ben hichem ben een beginner! heb 4 plantjes staan van pp ben nu bezig met de 2de week groei 1 van de 4 hangt heel erg slap en de takken ook
    wat moet ik doen wie kan me helpen

hoor van jullie

groetjs

Re: help me plantje hangt er heel slap bij 2de week groei !!!!!! ben een beginner!

zeg mee eerst eens wat je allemaal heb gegeven en gedaan de laatste 2 weken een foto zou ook well handig zijn staan ze onder een lamp buite ? ph? medium? lv?hoe warm? grtz subby

Comment

Re: help me plantje hangt er heel slap bij 2de week groei !!!!!! ben een beginner!

hoi dank je dat je me wil helpen heb een tent van 90 bij 90 180 hoog heb 4 stekjes van pp wat ik gebruik als aarde bio bizz all mix heb tot nu alleen wortel stimalator gegeven geen voeding gebruikt want die man van de growshop zij zit genoeg voeding in voor 2 weken gebruik als lamp een 600 watt heb zelf een grote bak gemaakt waar nu 200 bio bizz all mix in zit geef bijna elke dag voeding maar gaf telkens 4 liter per plant ik sproei ze elke dag met spraymix en gebruik zo als sprymix en wortel stimelator van het merk hy-pro ik ga zo wat fotos maken zet ik ze er op

hoor van je

groetjes

Comment

4 liter per plant ? en 2weken voeding normaal doe je der toch een goede 3 weken mee maar das de ramp niet en je bent toch niet ineens met een vole dosis voeding begonnen na die 2 weken? grtz subby
        stuur me prive berichtje als je u foto's hebt gepost wil wel eens kijken

Comment