Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wietbladeren krullen naar boven
Collapse
X
-
Re: Wietbladeren krullen naar boven
Yo man,
merci voor die pot da ge nu mist
Plantje gaat lekker en bladen staan er schoon op, i think so..
Hier nog enkele foto's
IMG_0221[1].jpgIMG_0222[1].jpg
+- 14,5 cm
Comment
-
Done Audiosystemrolla. M'n fan naar beneden gericht zodat ie op mn emmer met handdoek blaast ipv op de plantjes, tentje is echter niet zo groot dus ze wiegen wel een beetje.
Maar nu ben ik bang dat mn LV te hoog gaat gaan lol. 55% nu zeker?
Hehe mg5, kga het toch maar ff uitstellen ^^
Hierze, nog wa komen taunte me mijne pot
Comment
-
Middag tuinders,
Heb jullie advies opgevolgd en de plantjes verpot, de stenen pot was de grootste die ik voor het moment kon kopen voor m'n outdoor.
Heb een paar dagen zonder camera gezeten, maar hier zijn dus de volgende foto's.
DSC_0485.jpgDSC_0486.jpgDSC_0487.jpgDSC_0489.jpgDSC_0492.jpgDSC_0494.jpgDSC_0499.jpgDSC_0500.jpgDSC_0502.jpgDSC_0503.jpgDSC_0505.jpg
Comment
-
je bent lekker bezig zie ik
maar ik zou inderdaad de plantjes vanaf het begin in 25l potten zetten je lamp in de eerste 2 weken waneer ze op 18 uur staan lekker boven in laten hangen maakt niet zoveel uit en gewoon een klein ventilator op stand 1 laten draaien pas als je ze op 12 uur zet doe je zo op 50cm erboven zetten ik zou een 400w erop zetten in zo'n tentje maar das persoonlijk verder hou ik mijn ph altijd op 5,8 maar ook weer afhangkelijk wat voor voeding je pakt kwa temp het belang is dat je min niet onder de 20 graden komt da max proberen inder de 30 te blijven ik zelf ben nu bezig met cooltubes hiermee word je warmte meteen weg gezogen van je lamp voordeel is dat je min en max temp kleiner word dus minder stress voor je plant en je kut je lamp er korter erop zetten 20 cm hoop dat je er wat aan hebt
Comment
Comment