Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw autoflower projectje,

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nieuw autoflower projectje,

    Korting op 420shop
    Goeiemiddag allemaal,

    Ik ben nu bezig met het afronden van mijn eerste kweekprojectje, een northern light autoflower. Dit gaat redelijk, hij is nu 8 weken oud en ondanks dat hij alleen daglicht, 4u zonlicht en verder een paar simpele lampen van bij elkaar 70 watt komt er denk ik wel een gram tussen de 10 en 20 af (hoop ik). Zal er niet heel veel vanaf halen maar oke dit was dan ook een keertje proberen om te kijken hoe het me beviel.

    . Verder moet ik die lamp gewoon non stop aanzetten tot de bloeiperiode (dan met pauzes?) of kan ik hem beter vanaf het begin 20/4 zetten? Verder ga ik gewoon dezeflde potgrond als vorige keer gebruiken (standaard potgrond) en verder heb ik nog mestkorrels over van vorige keer. Ik wil deze keer meer opbrengst krijgen, dus wat kan ik doen om toch op het budget te letten en toch de opbrengst flink omhoog te schroeven? Bedankt voor het lezen en ik hoor het wel! Vandaag de zaadjes bestellen denk ik dus als iemand hierop nog iets te zeggen heeft graag snel

    Bedankt voor het lezen! Ik heb een aantal artikelen gelezen over verschillende lampen (HPS, LED en Gloeilamp) maar ik kon er echt niet uitkomen wat ik nu het best gebruiken kan! Hopelijk kunnen jullie deze noob wat helpen

    #2
    Re: Nieuw autoflower projectje,

    Voor hps lampen heb je zeker een voorschakelapparaat nodig, dus dat zul je misschien net niet halen met je 80euro. Voor 2 planten kun je ook 250watt gebruiken vermoed ik.
    Gloeilamp werkt absoluut niet en led zal dan wel wat te duur zijn :p

    Dan kun je misschien een tneon setje kopen? van 2x 75watt , worden behoorlijk goeie resulaten meegehaald.

    Autoflowers kunnen gerust de hele tijd op 18 - 6 (of 20 - 4) staan, wat je zelf verkiest,
    Zorgs misschien wel voor wat verse lucht (en luchtverplaatsing) en enige voeding doet ook zelden kwaad

    grtz
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment

    Bezig...
    X