Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hash uit pure thc ????

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

hash uit pure thc ????

Korting op 420shop
    is het mogelijk om hash te maken uit de thc die je in je cruscher verzamelt graag iets meer info graag mvg anthony

Re: hash uit pure thc ????

hasj is niet meer dan een mengsel van plantendelen en thc/andere cannabinoiden Anthony, dus datgene wat je in je crusher vind is op zich al een hasjvariant.

Er staan hier verspreid over het forum een aantal filmpjes mbt hasjproduktie, kijk daar eens naar zou ik zeggen
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

ah k ma vind niet zo meteen wat ik van plan was laatst vertelde iemand me dat je als je je thc uit je cruscher in een lege sigarettenhuls steekt deze in aluminiumfolie draait en deze in de oven steekt. je thc hash zou moeten worden iemand hier msch al iets van gehoord??? of raad over deze manier!!

Comment

Dat is geen pure thc in je grinder, dat is gewoon een soort hasj. Ik zou het gewoon in een joint doen en oprokeb

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Precies, waarom zo moeilijk doen, die grinder ligt vol plantdelen die niet in goeie hasj zitten.
          Klop die grinder leeg boven een vloeitje en voila.
          Kan je tijdens het roken eens wat filmpjes gaan bekijken over hoe ze nou eigenlijk echt hasj maken
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik ga die filmpjes trouwens ook nog eens bekijken...pure nostalgie man, zo van "toen was er nog echte hasj". Troep die ze nu in shops verkopen...bah
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

ow oke dan heb kleine 40gram van die spul in crusher ik maar sparen terwijl je er niets mee bent vo hash toch bedankt vo de reacties

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

ow oke dan heb kleine 40gram van die spul in crusher ik maar sparen terwijl je er niets mee bent vo hash toch bedankt vo de reacties

Comment

Kijk nou even die filmpjes voor je alles in de kliko gooit
                Het kan wel, maar zijn wat handelingen voor nodig, te beginnen met zeven, etc. etc.

Ik gooi vaak een laagje er bovenop als ik een stevige joint nodig heb.
                Zelfde effect, minder handelingen.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                X