Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plant hangt slap na 2u buiten staan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    plant hangt slap na 2u buiten staan

    Korting op 420shop
    hey,
    ik ben een beginnende kweker en heb thuis momenteel 1 plantje staan(widow ryder) autoflower
    nou is het probleem dat hij er nogal slap bijhangt, ik had hem 2u buite gezet om dat het zo goed weer is voor de moment(en wou er van profitere )
    ik had hem wat extra water gegeve voor ik hem buite zette en vrees dat ik hem overbewaterd heb. ik denk dat ik ong in 2de week van de groeit zit. ik heb nog geen voeding gegeve,(moet ik nog kopen want ik woon in belgie en dan bestel je het best online) wnn begin ik best voeding te geven?
    ik had gehoord dat universele potgrond niet ideal is tijdens de eerste week van de groei, dus heb ik bonzai potgrond genome, weet niet of dit kwaad kan maar het was het enigste alternatief op dat moment.
    blackberry 077.jpgDit is een foto van gistere toen zag hij er nog gezond uit
    blackberry 079.jpgblackberry 082.jpgen dit is vandaag de blaadjes hangen er slap bij en de stengel plooit(daarom dat ik hem vastgemaakt heb aan het stokje)


    ik vrees ook dat ik de wortels beschadigd heb tijdens het overpotte(want ik d8 met dat de aarde te nat was geef ik hem gewoon een nieuw potje met verse aarde) was dit goed idee? of is de plant voor de vuilbak?
    alvast bedankt

    ps: sry voor de kwaliteit van de foto's, ik heb ze getrokke met mijn gsm

    #2
    Re: plant hangt slap na 2u buiten staan

    Dat overpotten moet je even opnieuw doen, want dit lijkt nergens op.
    Zoek een emmer of iets anders waar minstens 10L aarde in kan, en plant daar je sprietje in.
    Maar..dit keer graaf je hem in tot de ronde blaadjes.
    Dan blijft ze zelf overeind, en hoeft er ook niet zo'n belachelijke stok naast.

    Kun je 'm meteen dag en nacht buiten laten, dan wordt het misschien nog een mooi plantje.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    Bezig...
    X