Beste leden,
ik ben een net beginnende kweker samen met mijn kameraad zouden we drie a 4 plantjes in een kweekkast willen plaatsen.
Heb al eens in een tent gekweekt, kweek is fout afgelope, en dit keer wil k het goed aan pakken.
Hierbij heb k al enkele spullen aangekocht:
- Zaadjes ( Fast Bud ; Quick Fruit ; Low diesel ; speed devil ; low devil ; white express )
- Kast ( 80 x 80 ): * Luchdicht
* 2 Fans ( 1 van onder voor luchtinvoer + 1 vanboven luchtuitvoer )
* bedekt met alluminium folie + isolatie
keb hier bij een paar vraagjes:
1. Welke lampen kan k best gebruiken voor Autoflowering ( 3 a 4 plantjes ) & niet al te duur...
2. Hebben deze planten voedingsmiddelen nodig zo ja, de welke kan k best gebruiken?
3. Als iemand een schematjes zou hebben van alles voor autoflowering waar k verder mee kan, mag me altijd sturen.
Ben nieuwsgierig achter het resultaat.
Danku alvast voor de reacties,
MVG
Jovana
ik ben een net beginnende kweker samen met mijn kameraad zouden we drie a 4 plantjes in een kweekkast willen plaatsen.
Heb al eens in een tent gekweekt, kweek is fout afgelope, en dit keer wil k het goed aan pakken.
Hierbij heb k al enkele spullen aangekocht:
- Zaadjes ( Fast Bud ; Quick Fruit ; Low diesel ; speed devil ; low devil ; white express )
- Kast ( 80 x 80 ): * Luchdicht
* 2 Fans ( 1 van onder voor luchtinvoer + 1 vanboven luchtuitvoer )
* bedekt met alluminium folie + isolatie
keb hier bij een paar vraagjes:
1. Welke lampen kan k best gebruiken voor Autoflowering ( 3 a 4 plantjes ) & niet al te duur...
2. Hebben deze planten voedingsmiddelen nodig zo ja, de welke kan k best gebruiken?
3. Als iemand een schematjes zou hebben van alles voor autoflowering waar k verder mee kan, mag me altijd sturen.
Ben nieuwsgierig achter het resultaat.
Danku alvast voor de reacties,
MVG
Jovana
Comment