Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan het kwaad om mijn plant te veranderen van binnen naar buiten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kan het kwaad om mijn plant te veranderen van binnen naar buiten?

Korting op 420shop
    Ik heb Special Kush en zit nu in zijn begin fase in een pot kan ik die blijven veranderen van binnen naar buiten als het zonnig weer is?
    Mvg. Ghost 91

Re: Kan het kwaad om mijn plant te veranderen van binnen naar buiten?

Ik weet er niet genoeg van om je dit goed uit te kunnen leggen, maar meestal krijgen ze dan stress volgesmij.
    Ik denk dat je wel nog de keuze kan maken of je hem buiten laat of binnen laat staan. Maar heen en weer sjouwen met die plant geeft hem stress. Correct me if i'm wrong?
    Ook zeggen ze : licht is gewicht, als je dit weet dan is het wel duidelijk dat hij binnen dus beter af zou bloeien dan buiten. ( Plant is meer volgroeid )

Groetjes LazyAssGrower

Comment

als je plant binnen onder een spaarlamp staat of achter het raam zou je hem miss beter buiten kunnen zetten
      maar heen en weer slepen zou ik niet doen ivm stress dus of buiten plaatsen en daar laten of binnen houden
      zon geeft de laatste tijd aardig licht dus buiten zou moeten kunnen als je kan verduisteren
      maar ik miss key ingredients zoals wat voor plant hoe oud en wat voor schoen heeft zij ?
      staat ze al in bloei ? dan moet je de donkere uren kunnen garanderen !
      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Thx voor jullie reactie... @ Audio mijne Kush is nog maar een plantje van 4dagen oud
        Thumbs up want ben nog maar een beginner.

Comment

Bezig...
        X