Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verkeert experimenteren met lichtinstalatie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    verkeert experimenteren met lichtinstalatie

    Korting op 420shop
    ben nu al 5 weken bezig met 2 plantjes in growbox onder hallogeenspot van 105w en daar groeien ze mooi naar toe, er hangen nog 2 lampen houders waar 2 spaarlampen van 120w hebben in gezeten en nu 2 daglicht lanmpen van 200w maar aangezien het groeien echt traaaaag gaat heb ik hps lamp van 250x gekocht voor de 2 en stop met experimenteren.
    nu mijn vraag. als de lamp toe komt, zou ik verder doen met deze 2 planten of 2 nieuwe zetten?

    #2
    Re: verkeert experimenteren met lichtinstalatie

    foto's zegt meer dan 1000 woorden
    wat is er mis met de planten dat je twijfeld nieuwe te zetten ?
    zijn ze erg gestrekt ?
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

    Comment


      #3
      Re: verkeert experimenteren met lichtinstalatie

      Je bent gewoon verkeerd bezig geweest met die halogeenlampen: de CRI daarvan is niet geschikt voor cannabis. Met met een HPS kan het niet misgaan. Ga gewoon door met je reeds aanwezige plantjes, trek er zonodig wat stekken van.

      Comment


        #4
        Re: verkeert experimenteren met lichtinstalatie

        bedankt, rond welke periode knip ik er best stekken af? en waar juist te knippen? want op internet staan foto's van een takje met een blad en de andere kant het begin van een kropje dus ik weet het niet juist

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        2012-08-01-078.jpg2012-08-01-079.jpg

        Comment


          #5
          Re: verkeert experimenteren met lichtinstalatie

          Informatie over Binnen wiet kweken. Dit board is enkel bedoeld om informatie uit te wisselen en te discussiëren over binnen wiet kweken. Stel je vragen over het kweken van wiet in het daarvoor bestemde forum!
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: verkeert experimenteren met lichtinstalatie

            heb de planten in groei ook paar x buiten gezet in de volle zon en dan water gegeven, dan zijn er paar bladen beginne "afsterven"
            ze hebben mij gezegd dat de bladen verband zijn door water te geven in volle zon. klopt dat?

            Comment


              #7
              Re: verkeert experimenteren met lichtinstalatie

              2012-08-12-093.jpg2012-08-12-095.jpg

              wat een goede lamp allemaal niet kan doen.
              experimenteren met de lichten is gedaan :p
              ik ga het deze keer houden bij de oogst, de ene knippen als de trichomes half amber zijn en de andere als hij volledig amber is

              Comment


                #8
                Re: verkeert experimenteren met lichtinstalatie

                als je zeker wilt zijn dat je 250w goed tot ze recht komt, gewoon opnieuw proberen

                Comment

                Bezig...
                X