Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiettent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiettent

    Korting op 420shop
    Hallo.


    Ik wil een wiettent kopen met set spullen erin, zoals lampen, koolfilter, ventilatie enz . Mijn vraag is of je bij nieuwe zaadjes planten ook in tent kan doen om bloeien en groeien of moet je in kleine kast zelf gebouwd maken en daarin groeien?


    Graag hoor ik iets van jullie, tips altijd welkom.

    #2
    Re: Wiettent

    ALs je n voorgroeihokje hebt kun je je tent met zware hps gewoon op 12 uur laten draaien terwijl je voorgroeit 18/6 onder 150 watt ofzo, kende doordraaien jonguh!.

    Rookse

    Comment


      #3
      Re: Wiettent

      Hallo,

      Dus je hebt dus wel een voorgroei hokje nodig ? Ik zag ook keer op aantal foto's dat ze ook in tent laten kan groeien? Heb je een misschien schema voor mij? Welke producten raadt je het aan die je voor gaat beginnen met zaadjes leggen? Er zijn zoveel verschillende uitleg hoe je moet kweken bij aantal stappen .

      - zaadjes in natte doek en afdekken met folie tot worteltje uitkomen of zo?
      - dan in grote pot doen van 5 liter of meer, want als je gaat overzetten breek je wortels? Moet dat perse overzetten?
      - wat is 18/6? Ik weet dat planten 18 uren licht nodig hebben.
      - wat bedoel je met zware hps?
      - mannetjes en vrouwtjes samen naast zetten, mooie mannen en mooie vrouwen voor genen, die ook meeneemt zeg maar, om het voortvloeien of zo.


      Rest zal ik zo erbij posten als ik weer weet wat ik erbij wil zeggen.

      Groetjes

      Comment


        #4
        Re: Wiettent

        Of je kan in aquarium planten met folie, extra lamp inbouwen, naast lamp een ventilator of moet in zijkant of bovenkant naar benden is toch fris? aarde in potten enz? Kan toch?

        Comment


          #5
          Re: Wiettent

          Ga gewoon eens rustig lezen op het forum e.d. over bijv groei en bloei.
          Jammer dat mensen gelijk met van alles komen te vragen zonder zich eerst er ZELF in te verdiepen
          Zzzzzzzzz

          Comment


            #6
            Re: Wiettent

            Je kan gemakkelijk ontkiemen,groeien,bloeien en laten drogen in dezelfde kweektent, alleen niet tegelijkertijd

            Laten ontkiemen kan in een klein potje(glas) met daarin een watje/papieren doekje/... doordrenkt met water.
            Van zodra je zaadje ontkiemt kan je het voorzichtig in een klein potje steken onder 2cm aarde (niet te hard aanstampen)
            Als hij daarvoor te groot wordt kan je hem overplanten.

            Er is een heleboel info te vinden op het forum zonder dat je het moet vragen.

            Veel succes met je kweekje!

            Comment

            Bezig...
            X