Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik wil weten wanneer knippen die handel ?!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ik wil weten wanneer knippen die handel ?!

Korting op 420shop
    Hi iedereen, ik ben nieuw in kweken van wiet en ik zou graag willen weten wanneer precies nu knippen...

1ste plant: Moby dick, 10 weken in bloei
    Mijn buds hebben bijna geen witte haartjes maar, ik denk 80% bruin/oranje
    Mijn trichomen zijn nu net begonnen met 'cloudy' te worden

2de plant: Moby dick, 10 weken in bloei
    Mijn buds hebben nog veel witte haartjes, mijn trichomen ook net cloudy aan het worden

3de plant: Juicy Fruit, 10 weken in bloei
    Mijn buds hebben 50/50 witte en bruin/oranje haartjes, mijn trichomen zijn net cloudy aan het worden.

In mijn opinie zijn het zeker late bloeiers omg o.O maar ik wil toch even wat feedback hierover voor ik ze erafhaal ik begin ongeduldig te worden.

Dank bij voorbaat
    2x Pineapple Chunk en 2 x Vanilla Kush in Scrog

Re: Ik wil weten wanneer knippen die handel ?!

Here are some pictures xD i hope they are good to see
    DSC01135.jpgDSC01136.jpgDSC01137.jpgDSC01138.jpgDSC01139.jpgDSC01140.jpgDSC01141.jpgDSC01142.jpgDSC01143.jpg

Comment

Wat een mooie lekkere dikke buds, mijn mening is als ze al 10 weken bloeien ik ze zou gaan knippen.

Comment

Als je nieuw bent in het kweken van wiet en je hebt zulke toppen, dan ben ik benieuwd naar je toppen als je een ervaren kweker bent. By the way: bij een volgende ronde zou ik een kweekverslag maken: hiervan kan menig iemand nog iets opsteken. Dit kan nauwelijks verbeterd worden.

Comment

Dat zijn een paar beste knotsen voor een beginner....ik zou idd de weken bloei aanhouden en uitkijken met die gele blaadjes in je toppen als die te ver je top in gaan kan je budrot krijgen....

Succes kerel en ben benieuwd naar je volgende ronde.

Comment

Bedankt voor je reacties, ik was er ook van verschoten dat het zo'n dikke buds gingen worden xD
            Voor wat meer info, ik gebruik een 250w hps, 11L potten, Plagron grow mix, Plagron bio voedingslijn (zonder top activator xD),gespoeld voor 2weken. heb geen scrog gedaan, dit is voor de volgende ronde
            ik zal zeker jullie advies opvolgen en een verslag starten van zaad tot oogst.

Greetz
            Last edited by rar2ooo; 21 August 2012, 16:52.

Comment

Bezig...
            X