Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bladeren hangen slap en verkleuren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bladeren hangen slap en verkleuren

    Korting op 420shop
    zal vanavond of morgen fotos van uploaden , ik zit in mijn 6-7 week bloei , de bladeren aan de toppen beginnen er slapjes bij te hangen bij mijn 2 power flowers.... ook zitten er soms gele , verkleurde bladeren niet enkel onderaan maar ook bovenaan.... ik verwijder deze, is dat wel een goed idee ? ze breken er wel zeer makkelijk af dus denk dat ik de plant niet zoveel beschadig.....

    Iemand enig idee of er iets mis is met mijn plant of is dit normaal gedrag van de wietplant als hij zover in de bloei zit ?

    #2
    Re: bladeren hangen slap en verkleuren

    wat doen bladeren in de herfst? o.O
    ze worden geel/bruin en sterven af
    compleet normaal dus, da slapjes hangen kan mss teveel water zijn mss ook niet.
    2x Pineapple Chunk en 2 x Vanilla Kush in Scrog

    Comment


      #3
      Re: bladeren hangen slap en verkleuren

      ok zal , morgen dan eens geen water geven , dan weten we direct of dat de oorzaak is . bij de noorderlights is de hoeveelheid water in ieder geval geen probleem maar kan mss soort per soort verschillen ?

      Comment


        #4
        Re: bladeren hangen slap en verkleuren

        zekers!! Zelfde als bij mensen 1 drinkt ook meer dan de ander!!

        Comment


          #5
          Re: bladeren hangen slap en verkleuren

          ok super bedankt voor de hulp !

          Comment


            #6
            Re: bladeren hangen slap en verkleuren

            hee als het goed is geef je je plantje ook alleen nog water de laatste weken je plant trekt alle voeding wat nog opgeslagen zit in het blad eruit.

            het is normaal dat je plant op het eind geel blad krijgt .

            groeten

            Comment


              #7
              Re: bladeren hangen slap en verkleuren

              ja ben al 2dagen bezig met enkel water te geven , dacht dat dat mss ook een reden was waarom de bladeren slap beginnen te hangen ....

              Comment


                #8
                Re: bladeren hangen slap en verkleuren

                wat is de temp in jou hok? met deze warme dagen word het nogal snel te warm

                Comment


                  #9
                  Re: bladeren hangen slap en verkleuren

                  dit weekend was het er veel te warm met de hittegolf , begin dit weekend 30 graden vandaag 36 graden (het was vandaag dan ook de warmste dag van het jaar)! Kweet dat dit te warm is maar normaal is de temperatuur tussen 24-28

                  hittegolf is gelukkig morgen gedaan !

                  Comment


                    #10
                    Re: bladeren hangen slap en verkleuren

                    dat is idd wel warm ja ik heb zelf een airco heb de hitte goed onder controle denk dat ze na de warme dagen wel weer goed zullen bijtrekken

                    Comment


                      #11
                      Re: bladeren hangen slap en verkleuren

                      ok laat ons hopen, morgen normaal maxima van 29 graden dus dan zit ik daar een paar graden onder , alles dan terug in orde hopelijk

                      Comment

                      Bezig...
                      X