Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

witte stipjes op me bladeren en Wat Te doen tegen Spint ????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    witte stipjes op me bladeren en Wat Te doen tegen Spint ????

    Korting op 420shop
    ik heb dus een plant staan die witte stipjes op de bladen heeft plus ik heb ook nog eens last van spint
    de vraag luid dus wat te doen tegen die witte stipjes en tegen spint???



    IMAG0466.jpg

    #2
    Re: witte stipjes op me bladeren en Wat Te doen tegen Spint ????

    Ik heb geen ervaring met spint maar als je dat even intikt rechtsboven in de zoekfunctie kan je vast wel het een en ander vinden.

    Comment


      #3
      Re: witte stipjes op me bladeren en Wat Te doen tegen Spint ????

      en enig idee wat die witte stipjes zijn

      Comment


        #4
        Re: witte stipjes op me bladeren en Wat Te doen tegen Spint ????

        als je webjes ziet meteen insecticide voor spint gaan halen, of anders je plant wegsmijten, is niet zoveel tegen te doen
        maar dat ik kan zien denk ik eerder aan wansen en ander ongedierde zou eens goed kijken naar de bladeren ook onderin en overal, grond,..
        & dan wat algemene insecticide er op spuiten druip nat, ben je er niet zo voor er zijn wel wat alternatieve..
        maar bedenk ook de meeste van de middeltjes die er te koop zijn zijn echt niet zo sterk en schadelijk meer als vroeger en vaak na 2 weken uitgewerkt

        Comment


          #5
          Re: witte stipjes op me bladeren en Wat Te doen tegen Spint ????