Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kleine binnenkweek vragen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kleine binnenkweek vragen.

    Korting op 420shop
    hallo allemaal,

    Ik heb een paar vraagjes en ik snap dat ze vrij algemeen zijn, maar als iemand me een beetje de goede richting op kan sturen zou ik heel bij zijn.

    volgende maand kan ik (als alles goed gaat) mijn eigen appartementje opzetten.
    ik heb vroeger wel eens met een vriend een kweekje opgezet, maar buiten het opzetten van de tent het planten,oogsten,hash maken, etc etc en het beantwoorden van wat biologische vragen die hij had, heb ik niet zo veel er mee te maken gehad.

    nu wil ik graag straks mijn eigen kweekje beginnen. Ik heb geen balkon of tuin, dus het wordt een binnenkweek. Aangezien ik niet veel plek heb, en niet wil verkopen, wil ik graag maar 2 of 3 plantjes. Ik doe een houtbewerkings opleiding en ik ga waarschijnlijk (tenzij iemand me het afraad) een houten kast bouwen waar ze in kunnen staan en die op slot kan. Ik hoef geen absurd grote planten, en ik wil ook niet te veel elektronische troep installeren en chemische troep gebruiken. eigenlijk wil ik gewoon een no-nonsense indoor kweekje. (wel zou ik graag iets aan de geur willen doen)

    iemand tips op wat ik het beste zou kunnen doen?

    alvast bedankt ,

    latehippy
    Last edited by latehippy; 25 August 2012, 13:53.

    #2
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: kleine binnenkweek vragen.

      hkjes? is dat een persoon? (ik voel me nu heel stom )

      in iedergeval heel erg bedankt en ik zal zodra ik weet wat het is zeker even bekijken

      Comment


        #4
        Re: kleine binnenkweek vragen.

        hokjes bedoelde ik... toetsenbord eens schoonmaken denk ik
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: kleine binnenkweek vragen.

          ok dank je ik zal gelijk even gaan kijken.

          Comment


            #6
            Re: kleine binnenkweek vragen.

            ik ben trouwens nog steeds blij met tips van mensen

            Comment


              #7
              Re: kleine binnenkweek vragen.

              zou een stukje aftimmeren,van 1 x1 x2h,lampje van 400w,passieve inlaat,met dubbele bodem waardoor de lucht omhoog komt,werkt leuk!!

              Comment


                #8
                Re: kleine binnenkweek vragen.

                Binnen wiet kweken gaat niet vanzelf.
                Als je een hokje maakt komt er best wat electra en poespas bij kijken, zeker als het ook nog stil moet zijn.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: kleine binnenkweek vragen.

                  idd, en je begint met 2, maar de volgende kweek wil je er nog wat meer want je opbrengst is te klein om 3 maanden te overbruggen....in mijn geval.

                  Comment


                    #10
                    Re: kleine binnenkweek vragen.

                    Het idee van Loekabanje is wel een leuk mooi klein kastje timmeren dit heb ikzelf ook min of meer gedaan ,maar er zijn ook leuke tenten ,makkelijk op te zetten en tevens compleet ingericht als je wil...

                    grtz
                    Led's grow !

                    Comment


                      #11
                      Re: kleine binnenkweek vragen.

                      bedankt voor de tips!

                      en anonvl, zo veel blow ik niet meer, ik vind het heerlijk voor mijn rug en reuma en daar doe ik het ook het grootste deel voor

                      Comment

                      Bezig...
                      X