Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

paar snelle vragen wie kan ze beantwoorden voor mij help!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

paar snelle vragen wie kan ze beantwoorden voor mij help!!!!

Korting op 420shop
    ik heb een kweekje white widows 4x staan en een red dragon

aangezien je de laatste twee weken alleen water moet geven, houd ik nu canna schema aan aangezien ik die voeding gebruik maar zie in dat schema in de laatste 2 weken dat ze wel cannzym en booster toevoegen bij water. kan dit geen kwaad voor smaak en high/stonedheid of moet ik daarna pas overgaan in de 2weken water?

vraag 2
    wat kan ik beste doen en hoe? ik wil klieven in combinatie met geen licht en geen water.
    nu wilde ik dat klieven de laatste week voor oogsten doen en laatste 2 dagen geen licht en water, is dit een goede manier en veilige manier op thc gehalte te verhogen of kan/ moet dit klieven eerder en donker en geen water langer????

hoop dat mensen mij snel en goed kunnen helpen.
    Last edited by Elminio; 4 September 2012, 23:59. Reden: de rest weten we nu, dus aanpassing
    aaaaahhhh nu komt de joint uit de mouw!

Re: paar snelle vragen wie kan ze beantwoorden voor mij help!!!!

Wat betreft de voeding zou ik gewoon de laatste 2 weken voor oogsten (dus als je 9 weken bloei heb, dan begin week 7 beginnen met alleen water geven, en ook niet afzuren) gewoon water geven. Is beter voor de smaak voor de high maakt het niet uit dat wordt bepaald door op een bepaald punt te gaan oogsten....

Er zijn genoeg zakmiscoscaoopjes te krijgen op het internet en ik zou persoonlijk voor iets gaan wat tot 100x vergroot max. is meer dan genoeg om goed te kunnen zien hoe je trichomen eruit zien.

Succes en zie graag een topic komen

Comment

mischien moet je je eerst even voorstellen.
      One "small" step for a man....one giant tree for mankind

Comment

uuh waarom?
        ik heb toch gewoon wat snelle vragen
        als ik wilde dat iedereen me kende had ik wel een topic gemaakt met mn kweekverslag.
        ik wil juist een beetje anoniem blijven.
        en mijn eerste kweek voor mijzelf houden, misschien bij de volgende kweek dat ik een topic maak en mij zou voorstellen.
        en heel misschien tegen de oogsttyd van deze kweek dat ik is wat fotos zou plaatsen
        hoop nu gewoon snel op wat antwoorden van ervaren kwekers
        vraag 3 hoeft niet meer er is er een besteld voor mn iphone 60 tot 100x zoom

vraag 1 : hoeveel % trichomen zijn amber gekleurd als je op 2 weken voor oogst zit?
        vraag 1b; zelfde vraag zie boven
        vraag 2; zelfde vraag zie boven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elminio View Post
          uuh waarom?
          ...misschien de forum-regels eens doornemen

Comment

Antwoord op vraag 1: geen 1%! Daarom heet het ook VOOR de oogst.....en boer gaat toch ook geen boerenkool oogsten als die nog niet rijp/klaar is???

Denk dat je weinig voor elkaar zal krijgen. je kan natuurlijk niet verwachten van anderen jouw te helpen op een forum zonder dat je jezelf ff voorstelt kleine moeite en iedereen hier wil anoniem blijven dus je bent niet de enige!

Alaaf

Comment

nou als iedereen anoniem wilt blijven, wat wil je weten dan?
              je ziet mijn naam staan elminio
              ik heb in het eerste bericht staan wat en hoeveel ik er heb staan.
              en ik heb netjes mijn vragen gesteld. wat moet ik nog meer voorstellen???

Antwoord op vraag 1: geen 1%! Daarom heet het ook VOOR de oogst.....en boer gaat toch ook geen boerenkool oogsten als die nog niet rijp/klaar is??? uuuuuh heb je de vraag goed gelezen of was je te stoned?
              lees in veel stukken dat de een al oogst bij alle trichomen wit/melk en de ander bij 20% wit en 80% amber. etc etc

ik wil gaan voor een knetter stoned white widowtje en red dragon.
              dus hoeveel procent is bij oogst dan wit/melk en amber kleurig.
              en hoeveel procent is twee weken voor oogst doorzichtig, wit/melk, en/of amber kleurig?
              komt er nu nog een vraag bij: hoelang duurt een trichoom er ongeveer over om van wit/ melk kleur naar amber kleur te gaan (nogmaals heb ww en red dragon)

en begrijp me niet verkeerd, bedoel niks negatiefs naar niemand toe!!!!!!!!
              heb gewoon paar vraagjes en wil gewoon eerst beetje ervaring opdoen voor ik me echt meng in het geweld van wiet kweken en discussies voeren. wil zeg maar eerst beetje info oppikken zodat ik dadelijk wat heb om een topic te voeren. plus zit er net op, dont kill the green one!!!!!!!!!!! leg eerst is ff uit waar en hoe iemand zich kan voorstellen en wat daarmee bedoeld word!!!

Comment

Ik heb jouw vraag heel goed gelezen zelfs, ik denk dat jij misschien wat minder moet gaan roken???

Comment

jep en aan jou hebben we dus niet veel, misschien wel aan andere.
                  dus zijn er misschien mensen die wel met een goed onderbouwde uitleg me iets kunnen leren

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door CannaRebel View Post

Denk dat je weinig voor elkaar zal krijgen. je kan natuurlijk niet verwachten van anderen jouw te helpen op een forum zonder dat je jezelf ff voorstelt kleine moeite en iedereen hier wil anoniem blijven dus je bent niet de enige!
                  wat wil je dat ik dan doe?? hoi ik ben elminio (anoniem) zie zoals bovenaan elk bericht en woon in (anoniem) wil ik geheim houden, heb 5 planten (binnen) 4 ww en 1x red dragon zoals eerder vermeld
                  wat wil je dat ik nog meer zeg? ben een zaadje wat betekent dat ik hier net nieuw ben en nog niet weet hoe alles werkt en waar alles staat. heb vragen waar ik nog niet zoveel vanaf weet en wil hier graag antwoord op. meer heb ik je niet te vertellen aangezien ik niemand ken. en nog steeds niks negatiefs naar iemand toe!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Led's grow !

Comment

laat mij zien waar ik respectloos ben dan??? of onbeschoft!!!
                      ik heb meer berichten ondertussen dan antwoorden op mijn vragen
                      als jij een wit brood vraagt bij de bakker vraagt hij toch ook niet of jij je eerst wilt voorstellen??? vraag je toch ook bakker heb je een wit brood voor mij?

en hoevaak moet ik uitleggen dat ik niet begrijp wat jullie bedoelen met voorstellen? waar en hoe moet ik dat doen? ondanks dat niemand hoeft te weten hoe ik heet of wie ik ben of waar ik woon om eigen veiligheids redenen
                      dus om nog meer gezeik te voorkomen waar ik totaal geen zin in heb (kom hier voor antwoorden en om te leren, niet om koekjes te bakken en thee te drinken) graag antwoorden op de vraag of plaats anders niks!!! want daar hebben we allemaal niks aan.

Comment

Ten eerste zijn we hier niet bij de bakker en willen we echt niet weten waar je woont of hoe jij in het dagelijks leven heet.
                        Ten tweede heb je toch wel snel genoeg door hoe je p.m kan sturen,zo wakker ben je dan weer wel .
                        Ten derde http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...cannabis-forum , dit is de eerste regel die je leest als je de forum pagina van JD bezoekt.

succes ermee .
                        Led's grow !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bodos View Post
                          Ten tweede heb je toch wel snel genoeg door hoe je p.m kan sturen,zo wakker ben je dan weer wel .
                          .
                          ja ik heb op auto forums gezeten (Mini,Opel, vw) maar bij geen een heb ik me ooit voor moeten stellen. daar stelde je een vraag en kreeg je gewoon antwoord zonder al te veel poespas. dus is dat raar? voor mij wel ja. en nee een pers. bericht sturen is niet zo heel moeilijk. en als je je nou aanmeld en ze laten je je eerst voorstellen voor je wat kan plaatsen is dan logischer vind ik. heb je dit gezeik om niks ook niet.

in ieder geval bedankt nu weet ik waar ik dat kan doen. daaar heb ik wat aan!! niet alleen: moet je je voorstellen, maar een linkje erbij waar je dat kan doen.
                          tx

Comment

blij dat je andwoord heb gekregen...
                            One "small" step for a man....one giant tree for mankind

Comment

Bezig...
                            X