Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gratis plantjes gekregen maar wat nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gratis plantjes gekregen maar wat nu?

    Korting op 420shop
    Onlangs deed ik een wandeling met mijn hond en kwam langs een serre. Plotseling werd mijn neus geprikkeld door een wel heel herkenbare geur. Ik kon het mij niet laten om even een kijkje te gaan nemen. In de serre stonden 5 wietplantjes en dacht onmiddellijk: morgen kom ik terug met een doos en ik neem ze allemaal mee en zet ze ergens veilig voor mij . De volgende dag ga ik terug zien maar loop ik plots de eigenaar tegen het lijf. Ik kan mij toch niet inhouden en vraag of ik misschien een plantje of 2 bij hem er mag bijzetten? Waarop hij antwoord: "ah pff ge moogt ze hebben!" Nu zit echter met een probleem: Ik ga ze elke dag water geven maar de eigenaar had ze ook gekregen dus hij wist ook niet welke planten ze waren hoe groot ze worden en hoelang ze al bestaan. Dus nu is mijn vraag zou iemand van jullie kunnen zien of dat ze stilaan in bloei komen of zitten ze nog steeds in de groeifase? 2012-09-01 16.17.33.jpg2012-09-01 16.17.45.jpg2012-09-01 16.17.57.jpg2012-09-01 16.18.09.jpg2012-09-01 16.18.17.jpg2012-09-01 16.19.46.jpg2012-09-01 16.20.00.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Korte voorstelling:

    - Ben gast van 21 wonende in Vlaams-Brabant
    - Dit is de 1ste keer dat ik iets kweek
    - heb wel al veel gelezen maar nog geen ervaring in de praktijk

    #2
    Re: Gratis plantjes gekregen maar wat nu?

    Oorspronkelijk geplaatst door clerre View Post
    Onlangs deed ik een wandeling met mijn hond en kwam langs een serre. Plotseling werd mijn neus geprikkeld door een wel heel herkenbare geur. Ik kon het mij niet laten om even een kijkje te gaan nemen. In de serre stonden 5 wietplantjes en dacht onmiddellijk: morgen kom ik terug met een doos en ik neem ze allemaal mee en zet ze ergens veilig voor mij ........

    met je fikken van andermans spullen blijven !
    kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

    Say Cheese !!



    Comment


      #3
      Re: Gratis plantjes gekregen maar wat nu?

      idd gifkikker..

      en je heb mazzel dat die eigenaar niet 5 minuten later kwam.. dan had je dit bericht met je neus moeten typen...
      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

      Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
      (running)

      Comment


        #4
        Re: Gratis plantjes gekregen maar wat nu?

        lekker bezig hoor.. ga zo door... !!!
        Last edited by mildred; 2 September 2012, 18:32.

        Comment


          #5
          Re: Gratis plantjes gekregen maar wat nu?

          Uiteindeliijk heeft hij het wel netjes aan de man gevraag en mag hij de planten nu hebben dus in plaast van hem afzeiken geef hem tips of reageer gewoon niet.

          We haten allemaal planten rippers maar tot nu toe heb hij niks geript en wist de eigenaar niet eens dat het wiet was
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Gratis plantjes gekregen maar wat nu?

            K vraag me af wat de eigenaar had gedaan als die wist dat Clerre van plan was alles te stelen?
            zou die dan nog de plantjes hebben gegeven.

            Ik zie hier iemand posten dat hij een ordinaire dief is, en daar nog trots op is ook.

            nogmaals: blijf met je fikken van andermans spullen, die eigenaar had waarschijnlijk geen andere keus dan die planten wegdoen, nadat iemand op zijn eigendom was gekomen en zijn planten heeft gezien, die lijkt me nog de slimste.
            kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

            Say Cheese !!



            Comment


              #7
              Re: Gratis plantjes gekregen maar wat nu?

              Precies, getuigt heel weinig respect te hebben voor een ander. Kweek zelf maar eens een plant om die dan voor de oogst door iemand anders gejat te laten worden.

              Comment


                #8
                Re: Gratis plantjes gekregen maar wat nu?

                Voor alle duidelijkheid: De man gebruikt een serre die hij mag LENEN van een vriendin van mij. De vriendin gebuikt de serre niet. Ik had dus ook 1st de vriendin verwittigt dat ik dit van plan was waarop zij antwoorde dat ze het eers eens ging bespreken met de eigenaar van die plantjes. De eigenaar had toen gezegd van dat moesten er mensen ooit zijn plantjes stelen dat het hem niets kon schelen omdat hij er toch voldoende hat staan. Ok ik geef toe dat het niet kan dat ik dat van plan was.
                maar: 1) de plantjes waren geheel verwaarloosd (stonden droog/ slakken hadden al een paar planten aangevreten/ sommigen lagen gwn op de grond,...)
                2) ik heb het uiteindelijk toch gevraagd
                3) het kon hem toch niet schelen

                DUS: Al bij al i.p.v. mij hier helemaal af te breken (ik heb niks gestolen, heb de plantjes een betere toekomst bezord) gelieve nu ne keer op mijn vraag te beantwoorden.

                (gelieve ook ni allemaal 100 keer hetzellfde te posten na 1 keer is het duidelijk hoor)

                Comment


                  #9
                  Re: Gratis plantjes gekregen maar wat nu?

                  Ok, nu dit geklaard is, gaan we ff verder met het normale leven en beantwoorden we de vragen of onthouden ons van het commentaar.
                  Het is iedereen wel duidelijk wat wel of niet kan qua rippen of niet.

                  Comment


                    #10
                    Re: Gratis plantjes gekregen maar wat nu?

                    ja ik ondervond ookal zo iets. ik stel gewoon een vraag en krijg je een hoop ander gezeur over je heen. beantwoord gewoon de vraag of reageer niet!!!!!!!
                    en hoever ze zijn kan ik je niet vertellen kweek ook pas net voor het eerst maar dn wel binnen in een tent

                    kun je niet de eigenaar vragen wat het is??? aangezien hij er toch nog genoeg had staan!!

                    maar nooit andermans spullen stelen of er over nadenken het te gaan doen, je zou ook niet willen dat het jou overkwam!!!!!!
                    hoe slecht ze er ook bij staan, vraag het dan gewoon nee heb je ja kun je krijgen!!!!!!
                    aaaaahhhh nu komt de joint uit de mouw!

                    Comment


                      #11
                      Re: Gratis plantjes gekregen maar wat nu?

                      nou zal ik dan even een antwoord geven
                      je planten beginnen nu stilaan in bloei te gaan
                      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                      Comment


                        #12
                        Re: Gratis plantjes gekregen maar wat nu?

                        Hartelijk dank AudioSystemRolla voor het antwoord (aan de eigenaar heb je echter niet veel is voortduurend onder invloed van geen idee wat en lapt alles aan z'n laars vb: zijn planten zie foto )2012-08-27 17.11.49.jpg

                        Weet er ook iemand hoe het komt dat de onderste bladeren van de plant op de foto (1ste post) dor zijn en langzaam afsterven
                        Andere opmerkingen zijn ook altijd zeer welkom (om de oogst te verbeten he)
                        Last edited by clerre; 2 September 2012, 17:18.

                        Comment


                          #13
                          Re: Gratis plantjes gekregen maar wat nu?

                          ja das ook niet de bedoeling natuurlijk, das ook zonde
                          maar dat hij dat ook zo heeft staan joh dat iedereen erbij kan komen.
                          mijn dames staan er een stuk gelukkiger bij.

                          zou beginnen met een stok er naast zetten voor ondersteuning, want zo staan ze er niet echt stevig bij
                          dat de onderste afsterven is volgens mij vrij normaal en maar kan door ondervoeding zijn
                          aaaaahhhh nu komt de joint uit de mouw!

                          Comment


                            #14
                            Re: Gratis plantjes gekregen maar wat nu?

                            We zijn september, ik zie niet veel kans dat er aan die verwaarloosde sprieten wat rookbaars gaat afkomen,
                            't zal 'gene vette' zijn.

                            Comment


                              #15
                              Re: Gratis plantjes gekregen maar wat nu?

                              Heb je foto's van alle planten gepost? Als je wietplanten die in een glazen kas staan, buiten ruikt, staan die toch al in bloei?
                              kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

                              Say Cheese !!



                              Comment

                              Bezig...
                              X