Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kunnen we nog iets beter doen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

kunnen we nog iets beter doen?

Korting op 420shop
    198.jpg199.jpg200.jpg201.jpg202.jpg
    kan ik hier nog iets aan verbeteren, om de oogst dadelijk te verbeteren?
    grote bladeren wegknippen?
    toppen beetje uit elkaar houden door middel van touwtjes?
    het is
    4 x white widow
    1x red dragon
    week 6 van bloei begint vandaag
    aaaaahhhh nu komt de joint uit de mouw!

Re: kunnen we nog iets beter doen?

Niks aan doen zijn mega goede planten en mooi gewoon door gaan zoals je nu al doe

gr bella
    God was never on your side..

Comment

hoi elminio
      zo laten niets aan doen de bladeren zijn zen voeding voor het laatst het zijn mooie plantjes greets
      Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

Kom op jongens valt me wel op bij alle topics veel views weinig reactie overal.
        Echte Hollanders kijken kijken niet antwoorden of reageren???? Hoe komt dat?????

Comment

Daar kan je weinig aan verbeteren, je planten zien er goed uit alleen zou ik wel een beetje het gele blad onderin in de gaten houden want dat duidt op voeding tekort.
          En beter kan je de volgende keer 1 plant per pot nemen want nu krijg dat kleine plantje op foto 5 minder dan wat ze zou kunnen pakken omdat die grote plant ernaast alles weg trekt.

En als er niet gereageerd wordt dan valt er gewoon niets te zeiken, je kent de meeste hollanders toch???

Comment

Wat wil je nu eigenlijk? Je planten staan er keurig bij, maar volgens mij zijn de toppen "fluffly". Het zou me niet verbazen dat je onder tl of sl kweekt. Correct me if I'm wrong. Onder HPS -tot op heden de meest rendabele lamp- heb je de beste opbrengst met dichte toppen. Alle andere lichtbronnen, inclusief de zon bij buitenwiet, geven losse toppen met veel takjes. Hierdoor kun je de helft wegpleuren, tenzij je graag hout rookt.

Comment

Volgende keer 3x zoveel planten zetten als je niet topt ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

kiek daar hebben we al wat aan.
                en klinkt altyd fijn dat ze er goed bijstaan, helemaal omdat het mn eerste kweek is.
                en uh nee geen tl of sl gewoon 600 w lamp erboven en wat versta je onder 'fluffy". ik vind ze vrij dicht aanvoelen en plakkerig worden ze nu.
                ook voedingstekort lijkt me sterk. hou mn voedingslijn van canna goed aan en het blad dat je ziet is de enige en zit helemaal onderaan. de rest is mooi groen.
                (geef ook 2 x per dag water met voeding)
                en was experimentje de twee bij elkaar. (potten waren op moest nog een bij halen maar duurde te lang voordat ze weer in de winkel lagen)
                de kleine heeft ook een week minder groei gehad maar heeft wel de allermooiste grote dikke vette top das de red dragon. die krijgt ook steeds mooiste plekkie in de tent kwa licht

3x zoveel dat past toch nooit!!!! mijn planten staan nu net nergens tegenaan, niet tegen de wanden niet tegen andere plant. bij 3 x zoveel neemt de ene plant toch veel licht weg van de andere??
                en ja is de eerste x wilde eigenlijk aan rare dingen alleen klieven bij mn planten. volgende kweek weer wat toevoegen aan de lijst, zoals toppen. langzaam ervaring opbouwen

Comment

Bezig...
                X