Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke luchtbevochtiger gebruiken jullie??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    welke luchtbevochtiger gebruiken jullie??

    Korting op 420shop
    welke luchtbevochtiger merk en type gebruiken jullie?
    ik gebruik een natte handoek en een bak water maar wil over naar iets anders het liefst iets wat te regelen is.
    en tot wanneer gebruiken jullie die? en hoe zou je die plaatsen in een tent van 1 bij 1 bij 2m?

    hoor jullie reacties graag
    aaaaahhhh nu komt de joint uit de mouw!

    #2
    Re: welke luchtbevochtiger gebruiken jullie??

    ik gebruik een ultrasone luchtbevochtiger van de media markt.

    belangrijk is dat het ultrasone element van een soort porselein is, en niet van aluminium zoals op die heel goedkope met ledjes.
    die porseleinen gaan enorm lang mee, die metalen een paar weken.

    ik laat mijn plant voorgroeien buiten de tent, maar heb de eerste maal de bevochtiger in de tent gebruikt, met een stuk buis op de uitgang van de luchtbevochtiger, en dan een slang van de wasmachine door een ventilatiegat.

    pas wel op met een hoge luchtvochtigheid in je tent en een koolstofflter, de filter zal nat worden en niet meer werken.
    kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

    Say Cheese !!



    Comment


      #3
      Re: welke luchtbevochtiger gebruiken jullie??

      Ik gebruik er helemaal geen.

      Als je genoeg plantmateriaal hebt dan gaat de lv zoieso omhoog. deze kan dan geregeld worden dmv de afzuiger harder of zachter te laten draaien. Verder kun je idd een emmer met water, handdoek en pc fan al veel bereiken

      En zoals gifkikker al aangaf, van veel vocht gaat je filter kapot, dus ertussenuit halen bij hoge lv.

      Comment

      Bezig...
      X